(Edukira Joan)

navarra.es

Castellano | Euskara | Français | English

  • Irakaskuntzak :
    • Lanbide Heziketa :
      • 96/2010 Ebazpena, martxoaren 23koa, Lanbide Heziketaren eta Unibertsitateen zuzendari nagusiak emana, Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programetako ikasleen ebaluazioa, titulazioa eta egiaztapen akademikoa arautzen dituena Nafarroako Foru Komunitatea

Edukirako tresnak

Ezagutzera eman

  • Meneame
  • Delicious
  • Twitter
  • Google
  • Facebook

96/2010 Ebazpena, martxoaren 23koa, Lanbide Heziketaren eta Unibertsitateen zuzendari nagusiak emana, Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programetako ikasleen ebaluazioa, titulazioa eta egiaztapen akademikoa arautzen dituena Nafarroako Foru Komunitatea

 

(2010eko 57. NAOn argitaratutako testua, maiatzaren 10ean)

Atarikoa

Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoaren III. kapituluko (Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza) 30. artikuluak xedatzen du Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programak, aurrerantzean LHKPak, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua lortu ez duten hamasei urtetik gorako ikasleentzat prestatu direla batik bat. 31. artikuluak, orobat, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza egin duten ikasleen titulazio eta ziurtapenerako irizpide orokorrak ezartzen ditu.

Hezkuntzako kontseilariaren abenduaren 18ko 217/2007 Foru Aginduak, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan diharduten ikasleak ebaluatu, mailaz igo eta haiei tituluak emateko era arautzen duenak, LHKP bat egiten duten ikasleek Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua jasotzeko oinarrizko irizpideak ezartzen ditu.

Bestalde, Hezkuntzako kontseilariaren uztailaren 4ko 109/2008 Foru Aginduak LHKPak arautzen ditu Nafarroako Foru Komunitatean, eta interes, motibazio eta gaitasun desberdinak dituzten gazte talde batzuei erantzuna emateko zenbait modalitate ezartzen ditu. Agindu beraren 21. eta 22. artikuluetan ebaluazioari eta ziurtapen akademiko eta profesionalari buruzko zenbait alderdi garatzen dira.

Aipatu araudia gara dadin, beharrezkoa da LHKPetako ikasleen ebaluzioari buruzko arau bat prestatzea, bai eta ikasketa horiek bukatutakoan lor litezkeen titulazio akademikoak eta ziurtagiri profesionalak ere; horretaz gainera, kalifikazioei buruzko oinarrizko alderdi batzuk zehaztuko dira eta beste batzuk garatuko, esate baterako, erabiliko diren ebaluazioko dokumentu eta programak.

Lanbide Heziketaren Zerbitzuko zuzendariak aldeko txostena eman du, onets dadin Nafarroako Foru Komunitatean Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programak egiten ari diren ikasleen ebaluazio, titulazio eta ikasketen egiaztapen prozesua arautzeko helburua duen ebazpen hau.

Hori horrela, Nafarroako Foru Komunitateko Administrazioari buruzko abenduaren 3ko 15/2004 Foru Legearen 22.1. artikuluko d) idatz-zatiak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz, ebatzi dut:

Lehena

Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programetako ikasleen ebaluazioa, titulazioa eta egiaztapen akademikoa arautzea Nafarroako Foru Komunitatean, I. eranskineko oinarrietan ezarritakoaren arabera.

Bigarrena

Ebazpen honen eta beronen oinarrien aurka gora jotzeko errekurtsoa jartzen ahal da, Nafarroako Gobernuari zuzendua, hilabeteko epean, Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratu eta biharamunetik hasita.

Hirugarrena

Ebazpen hau eta eranskinak Nafarroako Aldizkari Ofizialera igortzea, argitara daitezen.

Laugarrena

Ebazpen honek Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratu eta biharamunean hartuko du indarra.

Bosgarrena

Ebazpen hau eta eranskinak igortzea Lanbide Heziketaren Zerbitzura, Aniztasunaren, Orientazioaren eta Kultura-aniztasunaren Zerbitzura, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzura, Ikastetxeen Plangintza eta Garapenerako Atalera eta Hezkuntza Premia Berezien Atalera.

I. ERANSKINA. Oinarriak

Xedea eta aplikazio eremua

1. Xedea.

Ebazpen honen xedea da Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programetako ikasleen ebaluazioa, titulazioa eta egiaztapen akademikoa arautzea Nafarroako Foru Komunitatean.

2. Aplikazio eremua.

Ebazpen hau aplikatuko da Nafarroako Foru Komunitatean Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programak emateko baimena duten ikastetxe publikoetan, ikastetxe itunduetan eta irabazi asmorik gabeko erakundeetan.

Ebaluazioaren ezaugarri orokorrak

3. Ebaluazioaren helburua.

LHKPen ebaluazioaren helburua da, alde batetik, ikasleen ikaskuntza baloratzea, eta ikaskuntza hori honako hauek eskuratzera zuzenduta dago: programako gaitasun orokorra, gaitasun profesionalak, pertsonalak eta sozialak, eta Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionalaren barnean programa horri dagozkion lanbide kualifikazioak eta, hala denean, gaitasun unitateak. Eta, bestetik, ikasleen ikaskuntza baloratzea, kontuan hartuta oinarrizko gaitasunen eta hezkuntza helburuen lorpena, ikasleen gaitasunak eta kasuan kasuko programako ikaste prozesuan egindako lana eta ahalegina.

Ikaskuntza prozesuaren funtsezko elementuetako bat da ebaluazioa, bai irakasle eta ikasleentzat bai LHKPentzat, ikaskuntzen kalitatearen erreferentzia baita eta horiek errazten baititu.

4. Ebaluazioaren alderdi orokorrak.

LHKPetako modalitate bakoitzean (uztailaren 4ko 109/2008 Foru Aginduan ezarriak), modulu guztien ebaluazioa eginen da, osaera librekoak barne, bai eta horietako bakoitzaren barneko esparruena ere.

Lanbide modulu bakoitzaren ebaluazioa eginen da, eta erreferentzia gisa hartuko dira horietako bakoitzeko ikaskuntzaren emaitzak eta ebaluazio irizpideak; halaber, kontuan hartuko dira lanbide gaitasun egokiak eskuratzea, lan arloko autonomia, nortasuna eta heldutasun pertsonal zein profesionala eskuratzea, beste pertsona batzuekin lankidetzan aritzea, lana segurtasun eta osasun egoera egokietan egitea eta ikaslea bere ikaskuntzan inplikatzea eta jarrera ona agertzea.

Oinarrizko eta borondatezko moduluen ebaluazioa bereizia izanen da esparru eta moduluen arabera, curriculumeko elementu desberdinak kontuan hartuta eginen da, eta ebaluazio irizpideak funtsezko erreferenteak izanen dira ikasleek oinarrizko gaitasunak eta helburuak zenbateraino bereganatuak dituzten neurtzeko.

LHKPetako ikasleen ikaskuntza prozesuaren ebaluazioa, uztailaren 4ko 109/2008 Foru Aginduaren 21. artikuluan ezarritakoari jarraikiz, banakakoa, etengabea eta hezitzailea izanen da.

Bermatu dadin ebaluazioak prestakuntzarako balio duela eta ikasleen errendimendua irizpide erabat objektiboz ebaluatuko dela, horretarako eskubidea baitute, ikastetxeetako zuzendaritzak, ikasturtearen hasieran, jendaurrean azalduko du honako hau:

-Zein ebaluazio irizpide aplikatuko diren programaren curriculumean ezarritako ikaskuntzak eskuratu direla erakusteko. Orobat, lanbide moduluetan ebaluazio positiboa eskuratzeko eska daitezkeen helburuak, edukiak eta ikaskuntza emaitzak.

-Oinarrizko eta borondatezko moduluak zein modulu eta esparrutan garatzen diren, horien helburuak, oinarrizko gaitasunak, edukiak eta ebaluazio irizpideak.

5. LHKPetako modalitate desberdinen ebaluazioa.

LHKPetako modalitate bakoitzean, aipatu foru aginduaren 21. artikuluan ezarritakoaren arabera, modulu guztien ebaluazioa eginen da, osaera librekoak barne, bai eta horietako bakoitzaren barneko esparruena ere.

a) LHKPen oinarrizko modalitatean lanbide moduluak eta oinarrizko moduluak ebaluatuko dira, horiek garatzen direneko esparruetan: komunikazio esparrua, gizarte esparrua eta esparru zientifiko-teknologikoa, lanerako eta enplegurako orientazioa eta osaera libreko modulua edo moduluak. Borondatezko moduluei dagokienez, horiek garatzen direneko esparruak ebaluatuko dira: komunikazio esparrua, gizarte esparrua eta esparru zientifiko-teknologikoa.

b) Lanbide Lantegien modalitatean, lanbide moduluak eta oinarrizko moduluak ebaluatuko dira, horiek garatzen direneko esparruetan: komunikazio esparrua, gizarte esparrua eta esparru zientifiko-teknologikoa, lanerako eta enplegurako orientazioa eta osaera libreko modulua edo moduluak.

c) LHKPen modalitate berezian, lanbide moduluak eta gaitasunak ebaluatuko dira, baita oinarrizko moduluak ere, horiek garatzen direneko esparruetan: komunikazio esparrua, gizarte esparrua eta esparru zientifiko-teknologikoa, lanerako eta enplegurako orientazioa eta osaera libreko modulua edo moduluak.

6. Etengabeko ebaluazioa.

LHKPen ebaluazioa etengabea izanen da eta ikaskuntza prozesu osoan eginen da, ikasleen hasierako ebaluazioarekin hasiko da, prozesu osoan jarraituko du ebaluazio partzialekin eta azken ebaluazioarekin amaituko da. Aukera ematen du, beraz, ikasle bakoitzaren prestakuntza prozesuei jarraipena egiteko eta, hala behar denean, berrorientatzeko, ebaluazioak berak ematen duen informazioaren arabera beharrezkoak diren egokitzapenak eginez. Banakakoa eta hezitzailea da, hortaz, ebaluazioa.

Etengabeko ebaluazioak eskatzen du programa osatzen duten moduluetarako (lanbide moduluak, oinarrizko moduluak eta borondatezko moduluak ) programatutako jardueretara erregulartasunez bertaratzea ikasleak. Oro har, bertaratze hori ez da izanen modulu bakoitzaren iraupen osoaren %85etik beherakoa. Salbuespenez, ikastetxeko zuzendaritzak, irakasle taldearen proposamen arrazoitua kontuan harturik, modulu bakoitzaren iraupenaren %70aren eta %85aren arteko bertaratze portzentajea ezar dezake. Erregulartasunez ez bertaratzeagatik etengabeko ebaluazioa egiterik ez bada, ebazpen honen 7. oinarrian aurreikusitako ebaluazio sistema aplikatuko da.

Etengabeko ebaluazioaren prozesuan, ikaslearen aurrerapena egokia ez denean, neurri zuzentzaileak ezarriko dira, ikaskuntza prozesua ikaslearen ezaugarri pertsonalen eta hezkuntza premien arabera egokitzeko.

7. Programazio didaktikoak eta ebaluazioa.

Uztailaren 4ko 109/2008 Foru Aginduaren 17. artikuluan programazioari buruz ezarritakoaz gainera, programazio didaktikoetan arreta berezia emanen zaie ebaluazio prozesua planifikatzeko irizpideei eta horretan erabakiak hartzeari, bereziki honako hauei:

a) Ikasleen ikaskuntza prozesua ebaluatzeko prozedurei eta ebaluazio tresna orokorrak ebaluazio irizpideen arabera moldatzeari.

b) Gainditu gabeko moduluak eta, hala denean, esparruak errekuperatzeko jardueren plangintzari eta, espresuki, ikasleek beren kabuz egin ditzaketen jardueren plangintzari.

c) Etengabeko ebaluazioa izaterik ez duten ikasleentzako ebaluazio sistemen eta tresnen garapenari.

8. Ebaluazioaren egokitzapena.

Ebaluazio prozesuak desgaitasuna duten ikasleen behar metodologikoetara egokituko dira, eta ebaluazio probak egin ahal izatea bermatuko da.

9. Matrikula eta deialdi kopurua ikasturteko.

Ikasturte bakoitzeko eginen da matrikula eta, hala, ikasleek eskubidea izanen dute hurrengo oinarrietan ikasturte bakoitzerako zehazten diren ebaluazio saioak eta deialdiak izateko (azken ebaluazioa, ebaluazio arrunta eta berezia).

10. Deialdi arrunta eta deialdi berezia.

Lanbide, oinarrizko eta borondatezko moduluek, baita horiek garatzen direneko modulu eta esparruek ere, bi deialdi izan ditzakete azken ebaluazioa egiteko, bata arrunta eta bestea berezia. Azken ebaluazioko saioetan garatuko dira deialdi horiek.

Ebaluazio prozesua

11. Irakasle taldea.

LHKPko irakasle taldea izanen da ebaluazio prozesuaren arduraduna, hau da, talde bateko ikasleei eskola ematen dieten irakasle guztien multzoa.

Programa osatzen duten modulu guztiak eta, hala denean, esparru guztiak kontuan hartuta, horiek ematen dituen irakasle taldeak eginen du ikasleen ikaskuntzaren ebaluazioa, irakasle tutoreak zuzenduta, ikasketa burutzak koordinatuta eta Orientazio Departamentuak aholku emanda. Ebaluazio saioetan zehaztu eta sistematizatuko da.

12. Ebaluazio saioak.

Ebaluazio saiotzat joko dira modulu eta esparruetako irakasleek emandako informazioak egiaztatzeko egiten diren bilerak. Ebaluazio saioetan baloratuko da ikasleek zer aurrerapen egin duten honako hauen lorpenean:

-Programako gaitasun orokorra, hori osatzen duten lanbide moduluetako gaitasun profesional, pertsonal eta sozialak eta aurreikusitako ikaskuntza emaitzak.

-Oinarrizko eta borondatezko moduluak zein modulu eta esparrutan garatzen diren, horien oinarrizko gaitasunak eta edukiak, kontuan hartuta ikaskuntza prozesuan egindako lan eta ahalegina eta gaitasuna.

Bidezko diren ebaluazio saioetan, irakasle taldeak ikasleen titulazioari eta egiaztapen akademikoari buruzko erabakiak hartuko ditu.

Ebaluazio saioen emaitza ebazpen honen 25. oinarrian zehaztutako ebaluazio agirietan jasoko da, eta ikasleei eta, hala denean, gurasoei edo legezko ordezkariei horren berri eman beharko zaie.

Ebaluazio prozesua hiru saio motatan antolatuko da: hasierakoa, partziala eta azkena.

13. Hasierako ebaluazio saioa.

Programaren hasieran, irakasle taldeak ikasleen hasierako ebaluazio saioa eginen du, tutoreak zuzendurik, honetarako:

-Ikasleen ezaugarriak, aldez aurreko prestakuntza eta gaitasunak ezagutzea.

-Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua ikasleen ezaugarriei eta ezagutzei egokitzeko balio duen informazioa jasotzea.

-Ikasleak dagokien lanbide profilaren arabera orientatzea eta kokatzea.

Saioan, kontuan hartzen ahalko dira ikasleen txosten psikopedagogikoak, aldez aurretik egindako ikasketa akademikoak eta, hala denean, aldez aurreko lanbide esperientzia. Irakasle taldeak, gainera, kurtsoko lehen hilabeteko irakaslanean lortutako datuekin osatzen ahalko du informazio hori.

Hasierako ebaluazioak ez du inola ere ikasleen kalifikazioa ekarriko, eta horren emaitza hasierako ebaluazioaren txostenean jasoko da (III. eranskinean dago eredua).

14. Ebaluazio partzialeko saioa.

Ebaluazio partzialeko saioak programako kurtso bakoitzean eta talde bakoitzerako eginen dira. Horietan, irakasleek ikasleen ikaskuntza prozesuari buruzko informazioa jasoko dute etengabe, sistematikoki behatuz, lanak baloratuz, berariazko probak eginez eta beste prozedura batzuen bidez, prozesu horren jarraitutasuna errazteko asmoz.

Ebaluazio partzialeko saioen helburua izanen da bai ikasleen ikaskuntza prozesua eta aurrerapen akademikoa aztertzea, bai taldearen azterketa orokorra egitea eta ikasleen aurrerapen egokiari laguntzen dioten erabakiak hartzea.

Irakasle tutoreak zuzendutako ebaluazio saio horietan irakasle taldeak ikasleen kalifikazioa erabakiko du modulu eta, hala denean, esparru bakoitzeko, betiere etengabeko ebaluazioaren ikuspegia aintzat hartuta. Ikasleen ikaskuntza prozesuari buruzko oharrak eransten ahalko dira.

Ebaluazio partzialeko saioa amaitu ondoren, tutoreak ikasleei eta, hala badagokio, gurasoei edo legezko ordezkariei haien errendimenduaren berri emanen die, ebazpen honen IV A eta IV B eranskinetan zehaztutako ebaluazio partzialaren txostenaren bidez.

Ebaluazio partzialeko saioen kopurua ezberdina izanen da, kontuan hartuta programako kurtso batean edo gehiagotan emandako moduluak eta esparruak diren:

-Kurtso bakar batean emandako moduluak eta esparruak: ebaluazio partzialeko hiru saio eginen dira modulu eta esparru bakoitzeko. Azkena kasuan kasuko moduluen eta esparruen azken ebaluazioko saioarekin batean izanen da.

-Kurtso batean baino gehiagotan emandako moduluak eta esparruak: ebaluazio partzialeko hiru saio eginen dira modulu eta esparru bakoitzeko kurtso bakoitzean. Azkena kasuan kasuko moduluen eta esparruen azken ebaluazioko saioarekin batean izanen da.

15. Azken ebaluazioko saioa.

Azken ebaluazioko saioak, moduluen eta esparruen azken ebaluazioko saioen kasuan, modulu bakoitzaren eta, hala denean, esparru bakoitzaren prestakuntza aldia amaitutakoan eginen dira, eta, programaren azken ebaluazioko saioaren kasuan, hori osatzen duten modulu eta esparru guztiak amaitutakoan.

Moduluen eta, hala denean, esparruen azken ebaluazioko saioa horien prestakuntza aldia amaitutakoan eginen da, eta kurtsoaren ebaluazio prozesuaren balorazio-sintesitzat joko da. Horretan, irakasle taldeak, tutorearen zuzendaritzapean, baloratuko du ea ikaskuntzako emaitzak eta lanbide moduluen helburuak lortu diren, baita oinarrizko eta borondatezko moduluak garatzen direneko modulu eta esparruetako oinarrizko gaitasunak eta edukiak lortu diren ere, eta ikasleek modulu eta esparru bakoitzean duten kalifikazioa erabakiko du.

Programaren azken ebaluazioko saioa programa osatzen duten modulu eta esparru guztiak amaitutakoan eginen da eta, horretan, ikasle bakoitzaren titulazio eta ziurtapenari buruzko erabakia hartuko du irakasle taldeak.

Azken ebaluazioko saioak amaitu ondoren, tutoreak ikasleei eta, hala badagokio, gurasoei edo legezko ordezkariei emaitzaren berri emanen die azken ebaluazioko txostenaren bidez, ebazpen honen V A eranskinaren arabera oinarrizko modalitatearen eta lanbide lantegien modalitatearen kasuan, eta V B eranskinaren arabera LHKPen modalitate bereziaren kasuan.

16. Azken ebaluazioko saioen epeak.

Moduluen eta esparruen prestakuntza edukia kurtso bakar batean ematen denean osorik, horien azken ebaluazioko saioa kasuan kasuko kurtsoko ekainean eginen da, oro har.

Era berean, kurtso batean baino gehiagotan ematen diren moduluen eta esparruen azken ebaluazio arruntaren saioa azken kurtsoko ekainean eginen da, oro har.

Ikaslearen aurrerapena modulu eta esparruetarako aurreikusitako helburuekin bat ez datorrenean, horiek ematen dituzten irakasleek neurri egokiak hartuko dituzte programatutako emaitzak lor ditzaten ikasleek. Gainditu gabeko modulu eta esparru horien azken ebaluazio bereziaren deialdia honako data hauetan eginen da:

-Kurtso bateko LHKPen kasuan, irailean eginen da ebaluazio bereziaren saioa.

-Bi kurtsoko LHKPen kasuan, lehen kurtsoan osorik garatzen diren modulu eta esparruetarako, bigarren kurtsoko ekainean eginen da ebaluazio bereziaren saioa; bigarren kurtsoan osorik garatzen diren modulu eta esparruetarako, bigarren kurtsoko irailean eginen da ebaluazio bereziaren saioa; bi kurtsoetan garatzen diren modulu eta esparruetarako, bigarren kurtsoko irailean eginen da ebaluazio bereziaren saioa.

-Hiru kurtsoko LHKPen kasuan, kurtso bakar batean osorik garatzen diren modulu eta esparruetarako, programaren azken kurtsoko ekainean eginen da ebaluazio bereziaren saioa, non ez diren azken kurtso horretan garatzen modulua eta esparrua, halakoetan irailean izanen baita ebaluazio bereziaren saioa; kurtso batean baino gehiagotan garatzen diren modulu eta esparruetarako, azken kurtsoko irailean izanen da ebaluazio bereziaren saioa.

Programaren ebaluazio bereziaren saioak LHKPetako ebaluazio prozesua itxiko du eta, horrekin, titulazioak eta ziurtagiriak bide horren bitartez lortzeko aukera.

17. Moduluen eta esparruen kalifikazioak.

Oinarrizko LHKPen eta lanbide lantegien ebaluazio partzialeko saioetan ikasleen kalifikazioak zehaztuko dira, modulu eta esparru bakoitzerako. Horiekin batera, ikaskuntza prozesuari buruzko oharrak eransten ahalko dira eta, betiere, errendimendua ikaslearen gaitasunei zein neurritan egokitu zaien baloratuko da. Ebaluazio partzialetako ebaluazio prozesuaren emaitzak zehazteko ondoko kalifikazio eskala hau erabiliko da: Gutxiegi (G), Nahikoa (N), Ongi (O), Oso ongi (OO) eta Bikain (B).

LHKP berezien ebaluazio partzialeko saioetan, oinarrizko moduluak garatzen direneko modulu eta esparru bakoitzerako eta lanbide moduluen antolamenduko gaitasun bakoitzerako zehaztuko dira ikasleen kalifikazioak, aurreko lerroaldean aipatutako moduan.

Ebaluazio partzialetan lortutako kalifikazioak kontuan hartuko dira, etengabeko ebaluazioa aintzat hartuta, moduluaren, esparruaren eta, LHKP berezien kasuan, gaitasunaren azken ebaluazioan. Azken ebaluazio horietako kalifikazio eskala aurretik aipatu dena izanen da, zenbaki bidez adierazia 1etik 10era, hamartarrik gabe, lotura hauek aplikatuta:

-Gutxiegi: 1, 2, 3 edo 4.

-Nahikoa: 5.

-Ongi: 6.

-Oso ongi: 7 edo 8.

-Bikain: 9 edo 10.

LHKP berezietan, lanbide modulu bakoitzeko azken kalifikazioa lortzeko, modulu horren barnean dauden gaitasunen azken kalifikazioaren batez besteko aritmetikoa aterako da, bi hamartarrekin.

Bosteko kalifikazioa edo hortik gorakoak positibotzat joko dira.

Enpresetako praktiken azken kalifikazioa gai edo ez gai izanen da.

18. Lanbide moduluen, oinarrizkoen eta borondatezkoen kalifikazio orokorrak.

Programaren azken ebaluazioan, arruntean edo berezian, emanen da lanbide moduluen, oinarrizkoen eta borondatezkoen kalifikazio orokorra.

Lanbide moduluen kalifikazio orokorra lortzeko, haien lanbide modulu guztien azken kalifikazioaren batez besteko aritmetikoa kalkulatuko da, bi hamartarrekin. Kalkulu hori egin dadin beharrezkoa izanen da horietan guztietan kalifikazio positiboa lortu izana.

Enpresetako praktikak, gai edo ez gai kalifikatuko direnak, ez dira kontuan hartuko lanbide moduluen kalifikazio orokorraren kalkuluan.

Oinarrizko moduluen kalifikazio orokorra lortuko da komunikazioaren esparruko, gizartearen esparruko, esparru zientifiko-teknologikoko, lanerako eta enplegurako orientazioko eta osaera libreko moduluetako azken kalifikazioen batez besteko aritmetikoa kalkulatuta, bi hamartarrekin, eta kalkulu hori egiteko beharrezkoa izanen da horietan guztietan kalifikazio positiboa lortu izana.

Borondatezko moduluen kalifikazio orokorra lortuko da komunikazioaren esparruko, gizartearen esparruko eta esparru zientifiko-teknologikoko azken kalifikazioen batez besteko aritmetikoa kalkulatuta, bi hamartarrekin, eta kalkulu hori egiteko beharrezkoa izanen da horietan guztietan kalifikazio positiboa lortu izana.

19. Programaren azken kalifikazioa.

Programaren azken kalifikazioa lortuko da lanbide moduluen, oinarrizkoen eta borondatezkoen (egindako LHKP modalitatearen arabera) kalifikazio orokorraren batez besteko aritmetikoa kalkulatuta, bi hamartarrekin. Kalkulurako beharrezkoa da 5eko kalifikazioa edo handiagoa lortu izana horietako bakoitzean.

Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programa gainditzeko, ebaluazio positiboa lortu behar da programa osatzen duten modulu guztietan, lanbide moduluetan, oinarrizkoetan zein borondatezkoetan.

LHKPko oinarrizko modalitatean, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan graduatu titulua lortzeari buruzko erabakia hartzeko, ezinbestekoa izanen da programa osoa gainditua izatea.

20. Erreklamazioak.

Adinez nagusiak diren ikasleek edo, adingabeak badira, haien legezko ordezkariek erreklamazioak aurkezten ahalko dituzte ebaluazio prozesuaren ondorioz hartzen diren kalifikazioei eta erabakiei buruz.

Azken ebaluazioko saioetan hartutako erabakiei buruzko erreklamazioak ikastetxeko Ikasketa Burutzari zuzenduko zaizkio; ebaluazio partzialeko saioetan hartutako erabakiei buruzkoak, aldiz, erreklamazioa jaso duen modulua edo esparrua ematen duten irakasleei.

Honako hauek izan daitezke erreklamazioen oinarriak:

a) Ikasleei proposatutako probak desegokiak izatea lanbide moduluaren helburuetarako eta ikaskuntza-emaitzetarako, edo oinarrizko eta borondatezko moduluak garatzen direneko modulu eta esparruen edukietarako.

b) Ebaluazio irizpideak oker aplikatzea.

c) Prozedurak edo ebaluazio tresnak desegokiak izatea, programazio didaktikoan adierazitakoaren arabera.

21. Kurtsoz igarotzea.

Ikasturte bat baino gehiago irauten duen LHKP batean matrikulatutako ikasleak automatikoki igaroko dira hurrengo kurtsora, nahiz eta gainditu gabeko modulu eta esparruak izan, eta prestakuntzarako duten plan pertsonalizatuarekin jarraituko dute.

Programa amaitutakoan, ezarritako helburu guztiak lortu ez dituzten ikasleek, programako hezkuntza taldearen proposamenez eta Nafarroako Eskolatze Batzordearen baimenarekin, beste ikasturte bat egiten ahalko dute programan. Kasu horretan, azkenik egindako kurtsoko modulu guztietan matrikulatuko dira. Ondorio horietarako, programako hezkuntza taldeak luzapen eskaerari buruzko txostena egin beharko du, eta aipatu Batzordeak baimenduko du luzapena, horrek ez badu behintzat eskolapostua galtzea ekartzen eskatzaile berri batentzat.

22. Enpresetako praktikak egitea.

Enpresetako praktikak egitea borondatezkoa izanen da LHKPko modalitate guztietan. Programako irakasle taldeak erabakiko du ikasleek parte hartuko duten ala ez, lortu dituzten lanbide gaitasunak eta programan izan duten errendimendua eta agertu duten jarrera orokorra kontuan harturik, lanaren eta enpresa laguntzailearen aurrean erantzun arduratsu eta positiboa bideratu ahal izateko.

23. Matrikula baliogabetzea.

Ikasleek, programan hamabost urterekin sartu diren ikasleek izan ezik, matrikula baliogabetzeko eskatzen ahalko diote beren ikasketa espedientea duen ikastetxeko zuzendaritzari, X. eranskineko eredua erabiliz horretarako, honako egoera hauetakoren batzuk dituztela agiri bidez frogatzen badute:

-Eritasun fisiko edo psikiko luzea pasatu izana edo izatea.

-Aparteko beste inguruabar batzuk.

Matrikula baliogabetzeko eskaera, frogagiriekin batera, ikastetxeko zuzendaritzan aurkeztu beharko da, programaren azken ebaluazioa egin baino bi hilabete lehenago gutxienez. Taldearen irakasle taldeari entzun ondoren, ikastetxeko zuzendariak eskaera ebatzi, eta matrikula baliogabetzeko baimena emanen du, XI. eranskineko eredua erabiliz, baldin eta aurreko atalean aipatu arrazoietako bat frogatzen bada eta, hori dela medio, ezinezkoa izan bada eskatzailea eskolara normal joatea eta etengabeko ebaluazioaren bidez haren kalifikazioa egitea.

Matrikula baliogabetzen duten ikasleei ikaspostua gordeko zaie, hurrengo ikasturtean programan matrikula egin ahal izateko, dagokien kurtsoan.

Halaber, matrikula ofizioz baliogabetuko da, programan hamabost urterekin hasi diren ikasleen kasuan izan ezik, ikasleak hilabeteko epean, hogei eskola egun, programako klaseetan justifikaziorik gabe hasten ez direnean, ikasturtea hasten den egunetik hasita. Halakoetan, matrikularen ondoriozko eskubideak galduko dituzte.

Kasu horretan, ikastetxeko zuzendariak, irakasle taldeak dioena entzun ondoren, ofizioz baliogabetuko du matrikula.

Matrikula ofizioz baliogabetzeagatik ikastetxea uzten duen ikasleak ezin izanen du matrikularik egin Lanbide Hastapeneko beste Kualifikazio Programa batean.

Matrikula baliogabetzeko baimena ematen den kasu guztietan, ikaslearen ebaluazio agirietan agerraraziko da. Kontuan hartuko da baliogabetze horrek baimendu den ikasturte horretan bakarrik izanen duela eragina. Egoera horren berri ikasleari eta, hala denean, gurasoei edo legezko ordezkariei emanen zaie.

24. Ebaluazio prozesua gainbegiratzea.

Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuari dagokio ebaluazio prozesua gainbegiratzea, ikastetxeei aholku ematea eta hura hobetzeko behar diren neurriak proposatzea.

Ebaluazio agiriak, titulazioa eta ikasketen ziurtagiriak

25. Ebaluazio agiriak.

Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programen ebaluazio prozesuko agiriak hauek dira:

a) Ikasketa espedientea, ikaslearen datu pertsonalak eta matrikulako datuak jasoko dituena, II. eranskineko ereduaren arabera.

b) Hasierako ebaluazio txostena, III. eranskineko ereduaren arabera.

c) Ebaluazio partzialaren txostena, IV A eta IV B eranskinetako ereduen arabera.

d) Programaren azken ebaluazioaren txostena, V A eta V B eranskinetako ereduen arabera.

e) Programaren azken ebaluazio arruntaren eta bereziaren akta, VI A, VI B eta VI C eranskinetako ereduen arabera.

26. Titulazioa.

Borondatezko moduluak, lanbide moduluak eta oinarrizko moduluak gainditzen dituzten LHKPko oinarrizko modalitateko ikasleek Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua lortuko dute. Egoera hori azken ebaluazioaren txostenean jasoko da.

27. Ziurtagiria.

a) Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programa bateko nahitaezko moduluak, lanbide moduluak eta oinarrizko moduluak gainditzen dituzten ikasleek Hezkuntza Departamentuak luzatutako ikasketen ziurtagiria lortuko dute. Ziurtagiri horrek, Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Legearen 30.4 artikuluan ezarritakoarekin bat, lortutako lanbide gaitasunak egiaztatzeko balioa izanen du, Kualifikazioen eta Lanbide Heziketaren Sistema Nazionalaren arabera. Ziurtagiri horretan berariaz azalduko dira programan agertzen diren lanbide kualifikazio osoak eta ez-osoak, gaitasun unitateak eta horiei lotutako prestakuntza moduluak, VI. eranskineko ereduaren arabera.

Ziurtagiri horrek eskubidea emanen du, halaber, lan arloko administrazio eskudunak kasuan kasuko profesionaltasunaren ziurtagiriak luzatzeko, interesdunak eskaturik eta ezarrita dagoen moduan.

b) Programa osatzen duten modulu guztiak gainditzen ez dituzten ikasleek ikasketen ziurtapen partziala lortuko dute, non gainditutako moduluak soilik agertuko baitira, bai eta gaitasun unitateekiko lotura eta, hala denean, kasuan kasuko lanbide kualifikazioa ere, IX. eranskineko ereduaren arabera.

c) LHKPko modalitate bereziko ikasleen ziurtagirian gainditutako gaitasunak agertuko dira.

Gainditutako gaitasunek prestakuntza modulu oso bat edo gehiago eratuz gero, ziurtagirian agertuko dira kasuan kasuko prestakuntza modulua edo moduluak eta gaitasun unitateak, VIII. eranskineko ereduaren arabera.

28. Ikasketen ziurtagirien eta tituluaren ondorioak.

Aurreko oinarrian aipatu diren ikasketen ziurtagiriek aukera emanen dute erdi mailako heziketa zikloetan sartzeko probari buruzko arauan zehazten den zatia salbuesteko.

Lanbide hastapeneko kualifikazio programa bateko nahitaezko moduluak gainditzen dituzten 18 urteko edo gehiagoko ikasleek, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua lortu nahi badute, zilegi izanen dute Helduen Oinarrizko Hezkuntzako ikasketetan inskribatzea eta, halakoetan, ikasketa horien ezarpena arautzen duen abuztuaren 3ko 129/2009 Foru Aginduaren I. eranskinean ageri den baliokidetasunen taula aplikatuko da aginduzko balorazio prozesuan. Eranskin horretan ageri denez, ikasle horiek ez dute egin beharko Helduen Bigarren Hezkuntzako 2. maila.

Bestalde, Oinarrizko LHKP bateko borondatezko moduluetako esparruren bat gainditu duten 18 urteko edo gehiagoko ikasleek, aurreko atalean aipatu ikasketetan hasi nahi badute, eta abuztuaren 3ko 129/2009 Foru Aginduaren I. eranskinarekin bat, ez dituzte egin beharko Helduen Bigarren Hezkuntzako 4 zenbakiko modulu hauek:

-Komunikazioaren esparrua gaindituz gero: Hizkuntza, Euskara (A eta D ereduak) eta Atzerriko Hizkuntza egitetik salbuetsita.

-Esparru zientifiko-teknologikoa gaindituz gero: Matematika, Teknologia eta Natura eta Osasuna egitetik salbuetsita.

-Gizarte esparrua eta lanerako eta enplegurako orientazioko moduluak gaindituz gero: Gizartea egitetik salbuetsita.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu tituluak aukera emanen du Batxilergoko edozein modalitatetan sartzeko, baita hezkuntza sistemako lanbide heziketako erdi mailako edozein ziklotan sartzeko ere. Arte plastikoetako eta diseinuko lanbide ikasketen erdi mailako zikloetan sartzeko, gaitasun artistikoaren proba gainditu beharko da gainera.

Halaber, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu tituluak aukera emanen du erdi mailako kirol ikasketetan sartzeko.

29. Erregistroa eta titulua luzatzea.

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu tituluaren erregistro eta luzapena titulu akademikoak luzatzeari buruzko Estatuko oinarrizko araudian xedatutakoari jarraikiz eginen da.

30. Zainketa.

Espedienteak zaindu eta artxibatzea ikastetxeko Idazkaritzari dagokio, eta bertan gordeko dira. Hezkuntza Departamentuak behar diren neurriak ezarriko ditu agiri horiek zaindu edo lekualdatzeko, ikastetxea desagertuz gero.

31. Ikasleen datu pertsonalak.

Ikasleen datu pertsonalak lortzeari, datu horiek ikastetxe batetik bestera lagatzeari eta datuen segurtasun eta konfidentzialtasunari dagokienez, datu pertsonalak babestearen arloan indarra duten arauetan ezarritakoari jarraikiz jokatuko da, eta betiere Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoaren hogeita hirugarren xedapen gehigarrian ezarritakoaren arabera.

II. ERANSKINA. Ikasketa espedientea

LANBIDE HASTAPENEKO KUALIFIKAZIO PROGRAMAK

IKASTETXEA:

ESPEDIENTE ZK.:

DATA:

Ikaslearen datu pertsonalak

Deiturak:

Izena:

NAN/AIZ:

Sexua:

(G gizona, E emakumea)

Jaioteguna:

Herria:

Probintzia:

Herrialdea:

Nazionalitatea:

Helbidea:

PK:

Telefonoa:

Aitaren edo tutorearen izena:

Amaren edo tutorearen izena:

Telefonoa:

Posta elektronikoa:

Datu akademikoak

ESKOLATZEAREN AURREKARIAK

Ikasturtea (azken hiruak aipatu)

Ikastetxea

Herria (Probintzia)

Etapa edo zikloa (DBH, CA, CEP, Eskolatu gabea)

Kurtsoa (Maila)

Gainditua (Bai edo Ez)

Datu mediko eta psikopedagogiko garrantzitsuak (*)

(*) Hezkuntza premia bereziei buruzko ebaluazioa eta curriculum proposamena izanez gero, ikasketa espedienteari erantsiko zaizkio.

Ikaslearen matrikula

Programa

Modalitatea

Lanbide arloa

Iraupena

Matrikula baliogabetzeko eskaera zein egunetan egin zen:

Baliogabetzea onartu zeneko eguna:

Helbide aldaketa

Helbidea

Udalerria ..................................... Probintzia

Telefonoa ...................... Posta elektronikoa

Ikastetxe aldaketa

Egun honetan: ..................... ikastetxe honetara aldatu da:

Herria ........................................ Probintzia

Ikasleak lortutako azken kalifikazioak

IKASTURTEA

MODULUAREN KODEA

MODULUA/ESPARRUA

KALIFIKAZIOA

DEIALDIA

Komunikazioaren esparrua (O)

Gizartearen esparrua (O)

Esparru zientifiko-teknologikoa (O)

Lanerako eta enplegurako orientabidea

Osaera libreko moduluak

Komunikazioaren esparrua (B)

Gizartearen esparrua (B)

Esparru zientifiko-teknologikoa (B)

O: oinarrizko moduluak; B: borondatezko moduluak

PROGRAMAREN AZKEN NOTA

Eguna:

Beste ohar batzuk:

..........(e)n, 200 ......(e)ko ..............aren ...........(e)an

Idazkaria

III. ERANSKINA. Hasierako ebaluazioaren txostena

Ikaslearen datu pertsonalak

Izen-deiturak: ........................... Telefonoa:

Jaioteguna: .....-......-....... NANa:

Helbidea: ........................................ PK: .......... Herria:

Ikaslearen datu akademikoak

Jatorrizko ikastetxea:

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan egindako azken kurtso edo programa:

Kurtsoa errepikatu du?: ? BAI ? EZ

Hala bada. Zein kurtso? DBHko 1.a 2.a 3.a 4.a (Zirkulu batez inguratu).

Zein LHKPtan matrikulatua: ........................................... Ikasturtea: ..........-............

LHKParekin lotutako oinarrizko lanbide gaitasunei buruzko azterketa

AZTERKETA EREMUAK

NOLAKO MAILA

BAXUA

ERTAINA

ALTUA

Eskuzko trebetasunak oinarrizko tresnak erabiltzean

Lanbide Kualifikazioarekin lotutako oinarrizko ezagutzak

Programa egiteko motibazio pertsonala

Lanbide sektorean lanean hasteko aukerak

Komunikazioaren esparruko gaitasunei buruzko azterketa

AZTERTU BEHARREKO IRAKASGAIAK

NOLAKO MAILA DBHn

LEHEN HEZKUNTZA

LEHEN ZIKLOA

BIGARREN ZIKLOA

Gaztelania eta Literatura

Alfabetatze digitala

Gizartearen esparruko gaitasunei buruzko azterketa

AZTERTU BEHARREKO IRAKASGAIAK

NOLAKO MAILA DBHn

LEHEN HEZKUNTZA

LEHEN ZIKLOA

BIGARREN ZIKLOA

Gizarte Zientziak

Geografia eta Historia

Herritartasunerako hezkuntza

Esparru zientifiko-teknologikoko gaitasunei buruzko azterketa

AZTERTU BEHARREKO IRAKASGAIAK

NOLAKO MAILA DBHn

LEHEN HEZKUNTZA

LEHEN ZIKLOA

BIGARREN ZIKLOA

Matematika

Natur Zientziak

Beste ohar batzuk:

..........(e)n, 200 ......(e)ko ..............aren ...........(e)an

Tutorea

IV A ERANSKINA. Ebaluazio partzialaren txostena

Ikaslea: ................................................ Taldea: LHKP

Tutorea: ....................... Ikasturtea: ........-........ Ebaluazioa: ..............

LHKP programa:

1. EBALUAZIOA

2. EBALUAZIOA

3. EBALUAZIOA

KAL

ERREK

KAL

ERREK

KAL

ERREK

Lanbide

moduluak

1. mod.:

2. mod.:

3. mod.:

4. mod.:

Enpresako prak./Proiek. bateratua

Oinarrizko

moduluak

Komunikazioaren esparrua (O)

Gizartearen esparrua (O)

Esparru zientifiko-teknologikoa (O)

Lanerako eta enplegurako orientabidea

1. modulu librea

2. modulu librea

Borondatezko moduluak

Komunikazioaren esparrua (B)

Gizartearen esparrua (B)

Esparru zientifiko-teknologikoa (B)

KAL: kalifikazioa. ERREK: errekuperazioa. G: gutxiegi. N: nahikoa. O: ongi. OO: oso ongi. B: bikain.

Hutsegiteen laburpena

HUTSEGITEAK

EZ AGERTZEA

ATZERAPENA

JUS.

JUST. GABE

JUS.

JUST. GABE

1. ebaluazioa

2. ebaluazioa

3. ebaluazioa

Ikasturtean metatuak

JUS: justifikatuak. JUST. GABE: justifikatu gabeak.

Ikaslea: .............................. Ikasturtea: 2009-2010. Ebaluazioa

LHKP: .................................. Eguna: ................ ........(e)ko .........................aren ............(e)an.

Tutorearen sinadura Aitaren/Amaren/Tutorearen sinadura

Beste ohar batzuk:

IV B ERANSKINA. Ebaluazio partzialaren txostena. Modalitate berezia

Ikaslea: ................................................ Taldea: LHKP modalitate berezia

Tutorea: ....................... Ikasturtea: ........-........ Ebaluazioa: ..............

LHKPko modalitate berezia:

1. EBALUAZIOA

2. EBALUAZIOA

3. EBALUAZIOA

KAL

ERREK

KAL

ERREK

KAL

ERREK

Lanbide

moduluak

1. mod.:

-1. gaitasuna

-2. gaitasuna

-3. gaitasuna

2. mod.:

-1. gaitasuna

-2. gaitasuna

-3. gaitasuna

3. mod.:

-1. gaitasuna

-2. gaitasuna

-3. gaitasuna

Balio anitzeko tailerrak

Enpresako prakt./Proiek. bateratua

Borondatezko moduluak

Komunikazioaren esparrua

Gizartearen esparrua

Esparru zientifiko-teknologikoa

Lanerako eta enplegurako orientabidea

1. modulu librea

2. modulu librea

KAL: kalifikazioa; ERREK: errekuperazioa. G: gutxiegi; N: nahikoa; B: O; OO: oso ongi; B: bikain

Hutsegiteen laburpena

HUTSEGITEAK

EZ AGERTZEA

ATZERAPENA

JUS.

JUST. GABE

JUS.

JUST. GABE

1. ebaluazioa

2. ebaluazioa

3. ebaluazioa

Ikasturtean metatuak

JUS: justifikatuak. JUST. GABE: justifikatu gabeak.

Ikaslea: .............................. Ikasturtea: 2009-2010. Ebaluazioa

LHKP modalitate berezia: ................................ Eguna: ................ ........(e)ko .........................aren ............a.

Tutorearen sinadura Aitaren/Amaren/Tutorearen sinadura

Beste ohar batzuk:

V A ERANSKINA. Azken ebaluazioaren txostena

Ikaslea: ................................................ Taldea: LHKP

Tutorea: .......................................................... Ikasturtea: ........-........

LHKP programa:

ARRUNTA

BEREZIA

KAL

KAL

Lanbide

moduluak

1. mod.:

............- ............

............- ............

2. mod.:

............- ............

............- ............

3. mod.:

............- ............

............- ............

4. mod.:

............- ............

............- ............

Enpresako prakt./Proiektu bateratua

............- ............

............- ............

Moduluaren batez bestekoa .....

Oinarrizko

moduluak

Komunikazioaren esparrua (O)

............- ............

............- ............

Gizartearen esparrua (O)

............- ............

............- ............

Esparru zientifiko-teknologikoa (O)

............- ............

............- ............

Lanerako eta enplegurako orientabidea

............- ............

............- ............

1. modulu librea

............- ............

............- ............

2. modulu librea

............- ............

............- ............

Moduluaren batez bestekoa .....

Borondatezko

moduluak

Komunikazioaren esparrua (B)

............- ............

............- ............

Gizartearen esparrua (B)

............- ............

............- ............

Esparru zientifiko-teknologikoa (B)

............- ............

............- ............

Moduluaren batez bestekoa .....

KAL: kalifikazio alfabetikoa eta zenbakizkoa. G: gutxiegi. N: nahikoa. O: ongi. OO: oso ongi. B: bikain.

Programaren azken kalifikazioa:

Titulazio-ziurtagiri proposamena

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua

Hezkuntza Departamentuak luzatutako ikasketen ziurtagiria

Hezkuntza Departamentuak luzatutako ikasketen ziurtagiri partziala

...............................(e)n, .......(e)ko .....................aren .........(e)an.

Tutorearen sinadura

Oharrak:

V B ERANSKINA. Azken ebaluazioaren txostena. Modalitate berezia

Ikaslea: ................................................ Taldea: LHKPko modalitate berezia

Tutorea: .......................................................... Ikasturtea: ........-........

LHKPko modalitate berezia:

ARRUNTA

BEREZIA

KAL

KAL

Lanbide

moduluak

1. prestakuntza modulua:

-1. gaitasuna:

............- ............

............- ............

-2. gaitasuna:

............- ............

............- ............

-3. gaitasuna:

............- ............

............- ............

1. prestakuntza moduluaren kalifikazioa ....

2. prestakuntza modulua:

-1. gaitasuna:

............- ............

............- ............

-2. gaitasuna:

............- ............

............- ............

-3. gaitasuna:

............- ............

............- ............

2. prestakuntza moduluaren kalifikazioa ....

3. prestakuntza modulua:

-1. gaitasuna:

............- ............

............- ............

-2. gaitasuna:

............- ............

............- ............

-3. gaitasuna:

............- ............

............- ............

3. prestakuntza moduluaren kalifikazioa ....

Balio anitzeko tailerrak

Enpresako prakt./Proiektu bateratua

Lanbide moduluen kalifikazioa .....

Oinarrizko moduluak

Komunikazioaren esparrua

............- ............

............- ............

Gizartearen esparrua

............- ............

............- ............

Esparru zientifiko-teknologikoa

............- ............

............- ............

Lanerako eta enplegurako orientabidea

1. modulu librea

2. modulu librea

Oinarrizko moduluen kalifikazioa ...

KAL: kalifikazio alfabetikoa eta zenbakizkoa. G: gutxiegi. N: nahikoa. O: ongi. OO: oso ongi. B: bikain.

Programaren azken kalifikazioa

Titulazio-ziurtagiri proposamena

Hezkuntza Departamentuak luzatutako ikasketen ziurtagiria

Hezkuntza Departamentuak luzatutako ikasketen ziurtagiri partziala

...............................(e)n, .......(e)ko .....................aren .........(e)an.

Tutorearen sinadura

Oharrak:

VI A ERANSKINA. LHKPko oinarrizko modalitatearen azken ebaluazioaren akta

ZERRENDA ALFABETIKOA

LHKP: .................................................................................................................................................................................................................................................. IKASTURTEA: ................-................

LANBIDE MODULUAK

OINARRIZKO MODULUAK

BORONDATEZKO MODULUAK

PROGRAMAREN BUKAERA

DBHko TITULUA

ZK.

Deiturak eta izena

1. mod.

2. mod.

3. mod.

4. mod.

Batez bestekoa

Kom. esparrua

Gizarte esparrua

Esparru zient.-tekn.

Lanerako orient.

1. mod. librea

2. mod. librea

Batez bestekoa

Kom. esparrua

Gizarte esparrua

Esparru zient.-tekn.

Batez bestekoa

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

DBHko titulua: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan graduatu titulua lortzeko, nahitaezkoa da LHKPko oinarrizko modalitatea egina izatea eta borondatezko moduluak, lanbide moduluak eta oinarrizko moduluak gaindituak izatea.

................................ (e)n, ........(e)ko .........................aren ............(e)an.

Egindako lanbide moduluak

1. modulua:

2. modulua:

3. modulua: .

4. modulua:

Egindako modulu libreak (oinarrizkoak)

1. modulu librea:

2. modulu librea:

Tutorea Irakasleak Zuzendaria

VI B ERANSKINA. LHKPko lanbide lantegien modalitateko azken ebaluazioaren akta

ZERRENDA ALFABETIKOA

LHKP: ......................................................................................................................................................................................................................... IKASTURTEA: ................-................

LANBIDE MODULUAK

OINARRIZKO MODULUAK

PROGRAMAREN BUKAERA

ZK.

Deiturak eta izena

1. mod.

2. mod.

3. mod.

4. mod.

Batez bestekoa

Kom. esparrua

Gizarte esparrua

Esparru zient.-tekn.

Lanerako orient.

1. mod. librea

2. mod. librea

Batez bestekoa

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

................................ (e)n, ........(e)ko .........................aren ............(e)an.

Egindako lanbide moduluak.

1. modulua:

2. modulua:

3. modulua:

4. modulua:

Egindako modulu libreak (oinarrizkoak).

1. modulu librea:

2. modulu librea:

Tutorea Irakasleak Zuzendaria

VI C ERANSKINA. LHKPko modalitate bereziaren azken ebaluazioaren akta

ZERRENDA ALFABETIKOA

LHKP modalitate berezia: ............................................................................................................................................................................................................ IKASTURTEA: ................-................

LANBIDE MODULUAK

OINARRIZKO MODULUAK

PROGRAMAREN BUKAERA

1. mod.

2. mod.

3. mod.

BATEZ BESTEKOA

Batez bestekoa ZK.

Deiturak eta izena

1. gaitasuna

2. gaitasuna

3. gaitasuna

1. gaitasuna

2. gaitasuna

3. gaitasuna

1. gaitasuna

2. gaitasuna

3. gaitasuna

Kom. esparrua

Gizarte esparrua

Esparru zient.-tekn.

Lanerako orient.

1. mod. librea

2. mod. librea

Batez bestekoa

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

................................ (e)n, ........(e)ko .........................aren ............(e)an.

Egindako lanbide moduluak.

1. modulua:

2. modulua:

3. modulua: .

4. modulua:

Egindako modulu libreak (oinarrizkoak).

1. modulu librea:

2. modulu librea:

Tutorea Irakasleak Zuzendaria

VII. ERANSKINA. Ikasketen ziurtagiria

Lanbide hastapeneko kualifikazio programak

...............................................................jaunak/andreak, ..........................................................(e)ko (Nafarroa) ........................ ikastetxeko idazkaria den aldetik

ZIURTATZEN DU:

.................................. jaunak/andreak, ....................... NAN/AIZ, gainditu dituela ............................ Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programako nahitaezko, lanbide eta oinarrizko moduluak. Programak .................. kurtso irauten du, eta ....................... lanbide arlokoa da. Azken kalifikazio hau izan du..............................

Hezkuntza Administrazioak legez baimendutako ...................... ikastetxean/entitatean garatua.

Hezkuntza Administrazioak programa honetarako onetsitako curriculumarekin bat, Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionalaren 1. mailako kualifikazioa/k, gaitasun unitateak eta horiei lotutako prestakuntza moduluak honako hauek dira:

Kualifikazio osoa:

Kualifikazio ez-osoa:

PRESTAKUNTZA MODULUAK

GAITASUN UNITATEAK

PM

GU

PM

GU

PM

GU

PM

GU

PM

GU

.............(e)n, ........(e)ko ..........aren ..........(e)an.

Zuzendaria Idazkaria

VIII. ERANSKINA. Ikasketen ziurtagiria

Lanbide hastapeneko kualifikazio programak

LHKPko modalitate berezia

...............................................................jaunak/andreak, ................................. (e)ko (Nafarroa) ................ ikastetxeko idazkaria den aldetik,

ZIURTATZEN DU:

.................................. jaunak/andreak, ....................... NAN/AIZ, gainditu dituela ............................ Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programa Bereziko curriculum egokituaren edukiak. Programak .................. kurtso irauten du, eta ....................... lanbide arlokoa da.

Hezkuntza Administrazioak legez baimendutako ...................... ikastetxean/entitatean garatua.

Hezkuntza Administrazioak programa honetarako onetsitako curriculumarekin bat, Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionalarekin lotutako 1. mailako gaitasunak, prestakuntza moduluak eta gaitasun unitateak honako hauek dira:

Kualifikazio osoa:

GAITASUNAK

PRESTAKUNTZA MODULUAK

GAITASUN UNITATEAK

1. gaitasuna

2. gaitasuna

3. gaitasuna

PM

GU

1. gaitasuna

2. gaitasuna

3. gaitasuna

PM

GU

1. gaitasuna

2. gaitasuna

3. gaitasuna

PM

GU

.............(e)n, ........(e)ko ..........aren ..........(e)an.

Zuzendaria Idazkaria

IX. ERANSKINA. Ikasketen ziurtagiri partziala

Lanbide hastapeneko kualifikazio programak

LHKPko modalitatea

...............................................................jaunak/andreak, ................................. (e)ko (Nafarroa) ................ ikastetxeko idazkaria den aldetik,

ZIURTATZEN DU:

.................................. jaunak/andreak, ....................... NAN/AIZ, egin duela ............................ Lanbide Hastapeneko Kualifikazio Programa. Programak .................. kurtso irauten du, eta ....................... lanbide arlokoa da.

Hezkuntza Administrazioak legez baimendutako ...................... ikastetxean/entitatean garatua.

Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionaleko 1. mailako kualifikazioa/k, programa hau osatzen dutenak, honako hauek dira:

Osoa:

Ez-osoa:

Kasuan kasuko Kualifikazioetan ezarritako gaitasun unitateekin lotutako prestakuntza moduluak gainditu ditu. Taula honetan azaltzen dira:

PRESTAKUNTZA MODULUAK

GAITASUN UNITATEAK

PM

GU

PM

GU

PM

GU

PM

GU

.............(e)n, ........(e)ko ..........aren ..........(e)an.

Zuzendaria Idazkaria

X. ERANSKINA. Lanbide hastapeneko kualifikazio programak

Matrikula baliogabetzeko eskaera

....................................... jaunak/andreak, ..................... NAN/AIZ, ......................... LHKPan matrikulatuak, .................. modalitatean, .......................... ikastetxean, ....................... ikasturtean, helbidea ............................ kalean, .............. PK, ......................... herrian

ESKATZEN DU:

Matrikula baliogabetzea aipatu programan eta ikasturtean, honako arrazoi hauengatik:

.............(e)n, ........(e)ko ..........aren ..........(e)an.

Eskatzailea

Sinatua

Erantsitako agiriak:

Ikastetxeko zuzendaria:

XI. ERANSKINA

Matrikula baliogabetzea ....................

Honako honek .............(e)ko ............. aren ............. (e)an matrikula baliogabetzeko aurkeztutako eskaera ikusirik:

....................................... jaunak/andreak, ..................... NAN/AIZ, ......................... LHKPan matrikulatuak, .................. modalitatean, .......................... ikastetxean, ....................... ikasturtean, helbidea ............................ kalean, .............. PK, ......................... herrian

Eskaera hori sorrarazi duten arrazoiak azterturik, bidezkoa da ..................... matrikula baliogabetzea aipatu programan; interesdunak eskubidea du programa horretan ikaspostua gordetzeko, ........................ ikasturterako.

.............(e)n, ........(e)ko ..........aren ..........(e)an.

Ikastetxeko zuzendaria

Sinatua

Nafarroako Gobernua

Jar zaitez gurekin harremanetan | Erabilerraztasuna | Lege abisua | Webaren mapa