Enpresak eta profesionalak Kontsumoko Arbitraje Sistemari atxikitzea

  • Atxikipena: Arbitrajearen mende jarri nahi duten enpresetarako eta profesionalendako, epe mugagabean edo epe mugatuan (ez urtebete baino gutxiago), Kontsumoko Arbitraje Sistemari atxikiz eta arbitrajea onartuz kontsumitzaileekin izandako gatazkak konpontzeko.
  • Hitzarmena: Kasu zehatz bat ebazteko, kontsumitzaile batek eskatutako arbitrajea soilik onartzen duten enpresetarako eta profesionalendako.

Oinarrizko informazioa

Enpresak eta profesionalak.

Nahi duena atxiki daiteke eta doan da. Sistema honen bidez gatazka ebazteak berekin dakar gertaera berberengatik bide judizialean demandarik jartzeko aukerarik ez izatea.

  • ATXIKIMENDUAK:

Pertsona fisikoen atxikimenduak

Sozietate irregularren atxikimenduak

Merkataritzako sozietateen atxikimendua

HITZARMENAK:

Pertsona fisikoen hitzarmena

Sozietate irregularren hitzarmena

Merkataritzako sozietateen hitzarmena

Tramitazioa

Epea: Urte osoan zabalik

Honako egiaztagiri hauek erabil daitezke:

  • Ziurtagiri digitalarekin edo NAN elektronikoarekin
  • Cl@verekin

Laguntza, internet bidez tramitatzeko

Harremanetan jartzeko

Kontsumo eta Arbitraje Zerbitzua
Kontsumitzaileen Babeserako eta Kontsumo Arbitrajerako Atala
Kontsumoko Arbitraje Batzordea
Telefono zenbakiak: 848 427 733 (astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 14:00etara)
Helbide elektronikoa: junta.arbitral.consumo@navarra.es

Ondoko administrazio prozedurari lotuta dago tramitea:

Adhesión de empresas al Sistema Arbitral de Consumo

Oharra: orrialde honen edukia informazio hutsa da; baldintzak dagokion araudian argitaratutakoak dira.

access_time