Enpresak eta profesionalak Kontsumoko Arbitraje Sistemari atxikitzea

Oinarrizko informazioa

  • Atxikipena: Arbitrajearen mende jarri nahi duten enpresetarako eta profesionalendako, epe mugagabean edo epe mugatuan (ez urtebete baino gutxiago), Kontsumoko Arbitraje Sistemari atxikiz eta arbitrajea onartuz kontsumitzaileekin izandako gatazkak konpontzeko.
  • Hitzarmena: Kasu zehatz bat ebazteko, kontsumitzaile batek eskatutako arbitrajea soilik onartzen duten enpresetarako eta profesionalendako.

Nahi duena atxiki daiteke eta doan da. Sistema honen bidez gatazka ebazteak berekin dakar gertaera berberengatik bide judizialean demandarik jartzeko aukerarik ez izatea.

Atxikimenduak:

 

Hitzarmenak:

Tramitazioa

Honako egiaztagiri hauek erabil daitezke:

  • Ziurtagiri digitala edo NAN elektronikoa
  • Cl@ve

Harremanetan jartzeko

Kontsumo eta Arbitraje Zerbitzua
Kontsumitzaileen Babeserako eta Kontsumo Arbitrajerako Atala
Kontsumoko Arbitraje Batzordea
Telefonoa: 848 427 733 (astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 14:00etara)
Helbide elektronikoa: junta.arbitral.consumo@navarra.es

Ondoko administrazio prozedurari lotuta dago tramitea:

Adhesión de empresas al Sistema Arbitral de Consumo

Oharra: orrialde honen edukia informazio hutsa da; baldintzak dagokion araudian argitaratutakoak dira.

access_time