(Edukira Joan)

navarra.es

Castellano | Euskara | Français | English

  • Ikasleak :
    • Ebaluazioa :
      • 83/1997 Foru Agindua, martxoaren 20koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoari jarraikiz ezarritako irakaskuntzetan Musikako Oinarrizko Graduan aritzen ...

Edukirako tresnak

Ezagutzera eman

  • Meneame
  • Delicious
  • Twitter
  • Google
  • Facebook

83/1997 Foru Agindua, martxoaren 20koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoari jarraikiz ezarritako irakaskuntzetan Musikako Oinarrizko Graduan aritzen ...

83/1997 FORU AGINDUA, martxoaren 20koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoari jarraikiz ezarritako irakaskuntzetan Musikako Oinarrizko Graduan aritzen diren ikasleen ebaluazioari eta kalifikazioari buruzkoa. Honen bidez, halaber, Nafarroako Foru Komunitatearen esparruan ebaluazio agiriak nola bete arautzeko jarraipideak ematen dira

(1997ko 48. NAOn argitaratutako testua, apirilaren 21ean)

Atarikoa

Hezkuntza eta Kultura kontseilariak martxoaren 20an eman du 83/1997 Foru Agindua, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoari jarraikiz ezarritako irakaskuntzetan Musikako Oinarrizko Graduan aritzen diren ikasleen ebaluazioari eta kalifikazioari buruzkoa, eta haren bidez Nafarroako Foru Komunitatearen esparruan ebaluazio agiriak nola bete arautzeko jarraipideak eman dira.

Ikasketa eta Ikastetxeen Antolamendurako Zerbitzuko zuzendariak adostasun txostena aurkeztu du Foru Agindu hau, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoaren bidez araututako Musika irakaskuntzetako Oinarrizko Graduan ikasleen ebaluazioa arautu, aplikaziorako behar diren agiriak ezarri eta horiek betetzeko jarraibideak emateko xedea duena, onesteko.

Musikako Oinarrizko Graduaren curriculuma, irekia eta malgua, ezartzeak, hezkuntza sistemaren antolamendu berriak ikastetxeei ematen dien autonomia pedagogikoarekin batera, ekarri dute ebaluazioa hartzea ikasleen ikasketa eta hezkuntza emaitzak, ikastetxeetako irakaskuntza kalitatea eta, finean, hezkuntza sistemaren kalitatea bera ere hobetzen lagunduko duen elementutzat.

Beharrezkoa da bereiztea ebaluazioa eta kalifikazioa kontzeptuak. Gehien bat izaera pedagogikoa duen ebaluazioaren funtsa da ikasleen lorpenak neurtu eta baloratzea aurretik ezarritako helburuekin alderatuz. Kalifikazioa, berriz, ebaluazioaren emaitza kontutan hartuta kategoria bat ematea da.

Ebaluazioak lagundu behar du ikasleek gradu honetan bildutako gaitasunen multzoa gara dezaten. Horregatik, musika irakaskuntzetako oinarrizko graduko eta hori osatzen duten irakasgaietako helburu orokorrak, bai eta ebaluazio irizpideak ere, irakasleendako erreferentziak dira ebaluazio prozesuan.

Ebaluazioak zenbait eginkizun betetzen ditu. Alde batetik, ikasle bakoitzaren eta taldearen aprendizaiari dagozkion erabakiak hobetzen laguntzen du; bestalde, motibatzeko balio du, ikasleari lorpen eta aurrerapenei buruzko informazioa ematen baitio, bere gaitasunak hobeki garatzen lagunduz eta, era berean, administrazioaren aldetik ikasleek erdietsitako lorpenak onartzea.

Musikako oinarrizko graduan ebaluazioak pertsonalizatua, etengabea, integratzailea eta prestatzailea izan behar du: pertsonalizatua, ikasle bakoitzaren ahalmenak eta honek, aurreikusitako eta erdietsitako helburuekiko egindako lana kontutan hartuko baititu; etengabea, ikasleen hezkuntza prozesuaren etengabeko jarraipena baitakar berarekin; integratzailea, gradu honen curriculuma osatzen duten irakasgaien ebaluazioa egiterakoan graduaren xede orokorrak kontutan hartzera behartzen duelako eta prestatzailea, hezkuntza prozesua arautu eta orientatzeko balio baitu.

Musikako oinarrizko gradua irakasteko baimena duten kontserbatorioek eta ikastetxeek ikasleen ebaluazioa eta aurrerapena prozesuan zehar lortzen den informazioa bildu eta laburtzen duten agiri batzuetan agertaraziko dituzte. Horren bidez, graduan zehar ikasleen hezkuntza prozesuaren jarraipena ziurtatu nahi da, baina ebaluazioaren izaera pedagogikoa hezkuntza prozesuarekin eta ikastetxeko bizitzarekin loturarik ez duten zenbait beharkizun administratiboren menpean utzi gabe.

Ildo honetan, 1995eko maiatzaren 29ko Aginduan (95-6-7ko "E.A.O.") urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoaren bidez araututako musika irakaskuntzen oinarrizko graduaren ebaluazio txostenen oinarrizko osagaiak ezarri eta Estatu guztirako berdinak izanen diren ebaluazio agiriak finkatzen dira. Azken agiri horietan ikasleek egindako ikasketak biltzen dira, eta horrek ahalbidetzen du ikasleak ikastetxe batetik bestera aldatzea. Era berean, aipatu Aginduan eskudun administrazioen esku gelditzen da zehaztea zein modutan gainbegiratu behar den ebaluazio agiriak bete eta zaintzeko prozedura.

Nafarroako Foru Komunitaterako musika irakaskuntzetako oinarrizko graduaren curriculuma ezartzen duen maiatzaren 20ko 217/1996 Foru Dekretuak zehazten du ebaluazioa egiteko modua eta haren ezaugarriak, bai eta nori dagokion egitea eta nola egin behar den.

Honako hauek kontutan hartuta: Nafarroako Foru Eraentza Birrezarri eta Hobetzeari buruzko Lege Organikoaren 47. artikulua (1982-08-16ko "E.A.O."); Irakaskuntza ez-unibertsitarioen arloan Estatuko Administrazioak dituen eginkizun eta zerbitzuak Nafarroako Foru Komunitateari eskualdatzea onesten duen abuztuaren 31ko 1070/1990 Errege Dekretua (90-09-1eko "E.A.O."); Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoaren 4. artikulua (1990-10-4ko "E.A.O."); musikako irakaskuntzetako Oinarrizko eta Erdiko Graduen curriculumaren oinarrizko alderdiak ezartzen dituen ekainaren 26ko 756/1992 Errege Dekretua (1992-08-27ko "E.A.O."); musikako irakaskuntzetako Oinarrizko Graduaren curriculuma ezartzen duen maiatzaren 20ko 217/1996 Foru Dekretua (1996-07-12ko "E.A.O.") eta 1995eko maiatzaren 29ko Agindua, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoaren bidez araututako Musikako irakaskuntzetako Oinarrizko eta Erdiko graduetarako eta Dantza irakaskuntzetako oinarrizko gradurako ebaluazio txostenen oinarrizko osagaiak ezartzen dituena (1995-06-7ko "E.A.O."), Nafarroako Gobernuko Hezkuntza eta Kultura Departamentuari dagokio 1995eko maiatzaren 29ko aipatu aginduaren azken xedapenetatik bigarrenean xedatutakoaz baliatuz, Nafarroako Foru Komunitateko ikastetxe publiko eta pribatuetan, urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoaren bidez araututako Musikako oinarrizko graduko irakaskuntzak ematen direnetan, irakaskuntza eta aprendizaia prozesuen ebaluazioa erregulatzen duten arauak ezartzea.

Hori horrela, Nafarroako Foru Komunitateko Gobernua eta Administrazioa arautzen dituen apirilaren 11ko 23/1983 Foru Legearen 36.2 b) artikuluak emandako ahalmenak erabiliz, agindu dut:

I.-Xedea eta aplikatzeko lurralde esparrua.

1. Foru Agindu hau aplikatuko da Nafarroako Foru Komunitatearen lurraldean dauden eta Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoaren bidez araututako Musikako Irakaskuntzen Oinarrizko Gradua irakasteko baimena duten ikastetxeetan.

2. Foru Agindu honen xedea Musikako Oinarrizko Graduan dagoen ikasleen ebaluazio eta kalifikazio prozesua erregulatzea da, bai eta ebaluazio agiriak betetzeko jarraibideak ezartzea ere.

II.-Ebaluazioaren ezaugarri orokorrak.

3. 1.-Oinarrizko Graduari dagozkion musika irakaskuntzetan, gehien bat eginkizun pedagogikoa duen ebaluazioaren helburua ikasleen aprendizaia baloratzea da, hezkuntza helburuak lortu diren ala ez, gaitasunak eta aprendizaia prozesuan egindako lana eta ahaleginak oinarri harturik.

2.-Kalifikazioa da ebaluatzeko prozesuaren emaitzei begiratuta ikasleari eskala baten kategoria ematea da.

4. 1.-Ebaluazioak lagungarria izan behar du musikako irakaskuntzen oinarrizko graduaren curriculumean aurreikusten diren gaitasunak garatzeko. Horregatik, ikasleen ebaluazio prozesuan gaitasun teknikoekin lotutako ezagupenak hartuko dira kontutan, alegia, tresnaren zehaztapena, koordinazioa eta kontrola, besteak beste, eta interpretazioaren kalitatearekin lotutakoak, estiloari erantzuteko gaitasuna, formaren ulermena, bai eta izpiritua eta esanahia transmititzeko sentsibilitatea ere.

2.-Ebaluatzeko prozesua egiteko erreferentziatzat hartuko dira irakasgaien curriculumetan ezartzen diren ebaluazio helburuak eta irizpideak.

5. 1.-Ebaluazioa pertsonalizatua, etengabea, integratzailea eta prestatzailea izanen da. Curriculuma osatzen duten irakasgaietako bakoitzak berea izanen du.

2.-Ebaluazioa pertsonalizatua izanen da, ikasle bakoitzaren ahalmenak kontutan hartuta eta garapenean aurrera egiteko laguntza bezala ulertuta.

3.-Ebaluazioak izaera etengabea izanen du eta ikasgelaren eguneroko zereginean sartuta egonen da. Irakasleek idatziz jarriko dute ebaluazio saioetan erabakiak hartzea errazteko beharrezko ikusten duten guztia.

4.-Era berean, ebaluazioaren ezaugarria integratzailea izatea da, graduaren helburu orokorrak hartzen baitira kontutan irakasgai ezberdinetako ebaluazioa egiterakoan.

5.-Hortaz, ebaluazioa prestakuntzari ere badagokio, hezkuntza prozesua erregulatu eta orientatzeko balio baitu.

6. Ebaluazio prozesuan ikasleak zein espezialitate ikasten duen, horren curriculuma osatzen duten irakasgaiak bereiziko dira, prozesuaren ezaugarria den ikuspegi integratzailea galdu gabe halere.

7. Curriculum proiektuan ebaluazio prozesuaren gaineko irizpideak sartuko dira, bai eta Koordinazio Pedagogikorako Batzordeak proposatu eta Klaustroak onetsitako ebaluazio eta kalifikazio saioen plangintza orokorra ere. Halaber, ikasleak maila batetik bestera pasatzeko irizpideak ere sartuko dira.

III.-Ebaluzio prozesua.

8. 1.-Curriculumaren irakasgai bakoitzak bere ebaluazioa izanen du, ikaslearen irakasle guztiek egina, irakasle- tutoreak koordinatuta. Irakasle horiek modu integratuan arituko dira ebaluazio prozesuan zehar eta prozesu horretatik heldu diren erabakiak hartzean.

2.-Irakasle-tutoreak koordinatuko ditu hiruhilabetetan edo ikasturte bukaeran irakasleek curriculuma osatzen duten irakasgaietako bakoitzean ezarritako helburu orokorren eta ebaluazio irizpideen arabera ikasleek egin duten aurrerapena balora dezaten eginen diren ebaluazio saioak. Ebaluazioaren emaitza Foru Agindu honen IV. idazatiak aipatzen dituen ebaluazio agirietan erregistratuko da. p.9. Foru Agindu honen III. idazatian orokorrean aipatzen duen ebaluazio kolegiatuaz aparte, ikasturtearen lehenbiziko hilabetean zehar, irakasle bakoitzak, bere eskumeneko esparruan ikasle bakoitzaren hasierako ebaluazioa eginen du, haien ezagupenak eta gaitasunak baloratu ahal izateko.

10. 1.-Ikasleen aprendizaia prozesuaren jarraipena errazteko ikasturtean zehar, etengabe, irakasleek prozesu horri buruzko informazioa bilduko du behaketa sistematikoaren bidez, proba espezifikoak eginez edo irakasgai bakoitzaren ezaugarrien arabera egokitzat hartzen diren beste mekanismo batzuk aplikatuz.

2.-Musikako Oinarrizko Graduaren maila bakoitzean hiru ebaluazio saio eginen dira, hiruhilabetero bat, irakasle- tutoreak koordinatuak. Saio horietan ikasleei eskolak ematen dizkieten irakasle guztiek hartuko dute parte, irakasgai bakoitzerako ezarritako helburu orokorren eta ebaluazio irizpideen arabera ikasleek egindako aurrerapena baloratzeko.

3.-Saio horietan, eta ebaluazioaren ondorioz, ikasle bakoitzaren kalifikazioak erabakiko dira, eta horiei erantsiko zaizkie aprendizaia prozesuaren gaineko oharrak, barnean hartuko dutena, edozein kasutan, errendimendua ikaslearen gaitasunei eta ahalmenei egokitzen zaien baloratzea. Kalifikazio hauek kontutan hartuko dira azken ebaluazioan, ebaluazio etengabearen ikuspegia galdu gabe. Irakasle-tutoreak ikaslearen ebaluazio eta kalifikazio erregistroan idatziko ditu hiruhileko ebaluazioaren emaitzak, bai eta beharrezko ikusten dituen gainerako oharrak ere.

4.-Ikastetxeek neurriak hartuko dituzte ebaluazio saioen helburua ikasleak aztertzea eta erabakiak hartzea izan dadin laguntzeko, horri dagozkion lan burokratikoak erraztuko dituztelarik.

11. Ikasturte bakoitza amaituta, irakasleek erabakiko dute, azken ebaluazio saioan, irakasgai bakoitzaren azken kalifikazioa, iksturtean zehar erdietsitako errendimenduarekin bat etorriko dena, ebaluazio etengabearen emaitzak kontutan harturik. Era berean, hurrengo mailara pasatzearen gaineko erabakia hartuko dute, Foru Agindu honen V. idazatian aurreikusitakoari jarraikiz.

12. 1.-Musika irakaskuntzetako oinarrizko graduan irakasgai ezberdinen ebaluazioaren emaitzak "gai" edo "ez- gai" terminoen bidez adieraziko dira.

2.-Ikaslearen azken ebaluazioa eta kalifikazioa ekainean eginen dira.

3.-Konbalidatuak izan diren irakasgaien kasuan, hala adierazi beharko da, "konbalidatua" hitza idatziz ebaluazio agirietan kalifikazioa jartzeko den laukitxoan.

4.-Irakasgai bat gainditzeko baldintza aurreko mailan izen bera duen beste irakasgai bat gainditzea denean, azken honen kalifikazioa "ez-gai" balitz berriz, ikaslea zein mailatan dagoen matrikulatuta, maila horretako izen bereko irakasgaian hala adierazi beharko da, ebaluazio agirietan kalifikazioa jartzeko den laukitxoan "gainditzeko" hitza idatziz. Berdin eginen da gainditzeko baldintzak ezarririk dituzten baina izen ezberdinekoak diren irakasgaien kalifikazioa idaztean, edukiak osorik edo hein batean progresiboak badira.

IV.-Ebaluazio agiriak.

13. 1.-Oinarrizko Graduko musikako irakaskuntzetako ebaluazio prozesuari buruzko oharrak eta ebaluazio horren emaitzak 1995eko maiatzaren 29ko Aginduak ezartzen dituen agirietan bilduko dira. Foru agindu hau garatzen duen agindu haren bidez Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoaren bidez erregulatutako Dantza Irakaskuntzetako Oinarrizko Graduko eta Musika Irakaskuntzetako Oinarrizko eta Erdiko Graduetako ebaluazio txostenen oinarrizko osagaiak ezarri ziren.

2.-Musikako irakaskuntzetako Oinarrizko Graduan honakoak izanen dira ebaluazio agiriak:

-Norberaren ikasketa espedientea.

-Ebaluazio aktak.

-Ikasketa egiaztagiria lekualdatzeetarako.

-Banakako ebaluazio txostenak, izanen direnak, ondorio guztietarako:

● Ikaslearen ebaluazio eta kalifikazio erregistroa.

● Gurasoei edo tutoreei eta adinez nagusiak diren kasuetan, ikasleei igorri beharreko txostenak.

● Aparteko ebaluazio txostena, ikasle baten lekualdaketaren kasuan.

3.-Ebaluazioaren emaitzak aurreko idazatian aipatzen diren ebaluazio agirietan adierazi beharko dira, Foru Agindu honetan ezartzen denari eta hori garatzeko onetsiko diren arauei jarraikiz.

14. 1.-Ikaslearen ikasketa espedienteak labur bilduko du ebaluazio prozesuari dagokion informazio guztia. Agiri honetan agertuko dira, ikastetxearen datuekin, ikaslearen datu pertsonalekin, espediente zenbakiarekin eta matrikula datarekin batera, ebaluazioaren emaitzak eta maila gainditu eta egiaztagiria emateari buruzko erabakiak ere. Espedientearen oinarrizko diseinua I. eraskinean dagoen ereduari lotuko zaio.

2.-Musikako irakaskuntzetako Oinarrizko graduan sartzen diren ikasleen ikasketa espedientea bete beharko da eta ikasleak matrikulatzen diren ikastetxean geldituko da.

3.-Espedienteak zaindu eta artxibatzea ikastetxeko idazkariari dagokio, edo administradoreari, eta ikastetxean gordeko dira, hau irekita dagoen bitartean. Hezkuntza eta Kultura Departamentuak, ikastetxea desagertzen den kasuetan, gorde edo lekuz aldatzeko behar diren neurriak ezarriko ditu.

4.-Hezkuntza sistemaren antolamendu berriaren aurretik egindako ikasketa planetatik heldu diren ikasleen kasuan, ezarpenerako egutegia arautzen dituzten xedapenen arabera, espedienteari erantsiko zaio plan horien arabera egindako irakaskuntzen gaineko ikasketa agiria.

15. 1.-Ebaluazio aktak Musikako Oinarrizko Graduko maila bakoitzaren amaieran luzatuko dira, eta ekainean ikastaldi arrunta amaitzean itxiko. Ebaluazio akta horien oinarrizko diseinua Foru Agindu honen II. eraskinean dagoen ereduari lotuko zaio.

2.-Aktetan ikasleen izen-zerrenda, alfabetikoki ordenaturik, agertuko da, eta horrekin batera ikasturtearen irakasgaien ebaluazioaren emaitzak, Foru Agindu honen 12.1 puntuan ezarritako moduetan. Halaber, hurrengo mailara pasatzeari buruzko erabakiak ere sartuko dira eta, behar denean, maiatzaren 20ko 217/1996 Foru Dekretuaren 11.2 artikuluak eta Foru Agindu honen 19.2 idazatiak aipatzen duten bezala, maila edo gradu batean urtebete baino gehiago emateari buruzkoa.

3.-Oinarrizko Graduko laugarren mailari dagozkion aktetan Oinarrizko Graduko helburuak erdiesteagatik eman beharreko egiaztagiria luzatzeko proposamena agertaraziko da.

4.-Ebaluazio aktak irakasle tutoreak eta ebaluazio prozesuan parte hartu duten irakasle guztiek sinatuko dute. Kasu guztietan ikastetxeko zuzendariaren ikusonetsia agertaraziko da.

5.-Baimendutako ikastetxeetan akta bakoitzaren bi ale beteko dira, bata ikastetxerako eta bestea adskribituta dagoen ikastetxe publikorako.

6.-Aktetan idatziriko datuetan oinarriturik, ikastetxeko idazkariak ikasleen azen ebaluazioaren emaitzak laburbiltzen dituen txosten bat beteko du, III. eraskinean agertzen den ereduaren araberakoa. Txosten horren kopia bat Zerbitzuak Ikuskatzeko eta Ikuskapen Teknikorako Zerbitzura igorriko da ikasturte bakoitzaren uztailaren 10 baino lehen, eta jatorrizkoa artxibatuta geldituko da ikastetxeko Idazkaritzan.

16. 1.-Ikasketa egiaztagiria, ikastetxez aldatzeko ondorioetarako, oinarrizko agiriaren izaera edukiko du musikako oinarrizko graduan, 1995eko maiatzaren 29ko Aginduaren bigarren puntuaren 3. idazatian ezarritakoari jarraikiz.

2.-Ikastetxe aldaketarako ikasketa egiaztagiriaren oinarrizko diseinua Foru Agindu honen IV. eraskinean ezarritako ereduari lotuko zaio.

17. 1.-Musikako Oinarrizko Graduari dagozkion irakaskuntzetan honakoak izanen dira banakako ebaluazio txostenak:

-Ikaslearen ebaluazio eta kalifikazio erregistroa.

-Gurasoei eta egoki denean, ikasleei beraiei eman beharreko txostena.

-Aparteko txostena ikasle bat ikastetxe batetik beste batera matrikulatuta dagoen maila amaitu aurretik joaten den kasurako.

2. Ikaslearen ebaluazio eta kalifikazio erregistroak ikasleari buruzko datu eta informazio garrantzizkoak bilduko ditu Oinarrizko Graduko ikasketak hasten dituenetik amaitu arte. Irakasle-tutoreak bete beharreko agiri honetan, beti ere, ebaluazio etengabeari eta azkenekoari dagozkien kalifikazioak eta oharrak agertuko dira, eta haren oinarrizko diseinua Foru Agindu honen V. eraskinean dagoen ereduari lotuko zaio.

3. Irakasle-tutoreak, ebaluazio saio bakoitzaren ondoren, eta hori aholkatzen duten arrazoiak daudenean, gurasoei edo legezko ordezkariei eta, egoki denean, ikasleei ere, informazioa emanen die haien ikasketa probetxamenduari eta hezkuntza prozesuaren martxari buruz. Idatziz emanen da horren berri eta egindako kalifikazioak ere sartuko dira.

4. Musikako Oinarrizko Graduko maila bakoitza amaituta, irakasle-tutoreak, idatziz, ikaslearen azken errendimenduaren berri emanen die gurasoei edo legezko ordezkariei. Bidali beharreko txostenean sartuko dira, gutxienez, irakasgai ezberdinetako kalifikazioak, ikasketa errendimenduaren balorazioa, bai eta hurrengo mailara pasatzeari buruzko erabakia. Era berean, egokitzat jotzen diren ohar guztiak sartuko dira. Txosten hauen edukia eta formatoa irakasle taldeak erabakiko du Curriculum Proiektuan.

5. Ikaslea beste ikastetxe batera joaten bada matrikulatuta dagoen maila amaitu aurretik, aparteko ebaluazio txosten batean adieraziko da aprendizaia prozesuak aurrera segitzeko beharrezkoa den informazio guztia. Ikaslea zein maila ari den ikasten ikastetxean, maila horretako irakasle-tutoreak eginen du, irakasgai desberdinetako irakasleek emandako datuetan oinarrituta, eta barnean hartuko ditu, gutxienez, elementu hauek:

a) Irizpena ematea, ikaslearen tresna espezialitatearen helburu espezifikoetan adierazten diren gaitasunak zein neurritan garatu dituen, baita horren inguruko edukiak bereganatu dituen ala ez.

b) Ikaslearen espezialitatearen curriculuma osatzen duten gainerako irakasgaien helburu espezifikoetan agertzen diren gaitasunak zein neurritan garatu dituen irizpena ematea, bai eta baita horren inguruko edukiak bereganatu dituen ala ez.

c) Kalifikazio partzialak edo aprendizaiaren balorazioak, denbora tarte horretan emanak baldin badira.

Ikaslea jasoko duen ikastetxeak txostenetik espedientera aldatuko ditu curriculuma egokitzeko neurriak, baleude, hezkuntza arloko eskumenak osorik erabiltzen dituzten komunitate autonomoetatik heldu diren ikasleen kasuan, ikastetxez aldatzeak curriculuma ere aldatzea ekarriko baitu, eta txostena ikaslearen irakasle-tutorearen esku jarriko du.

18. Foru Agindu honek aipatzen dituen ebaluazio agiriek kasu bakoitzean dagozkien pertsonen sinadura fede-emaileak eramanen dituzte, betetzen den lanpostua adierazita. Horien azpian, sinatzen dutenen izen-deiturak agertuko dira.

V.-Ikasleen promozioa eta gelditzea.

19. 1.-Oinarrizko graduan gelditzeko epea bost urtekoa izanen da, eta ikasleak ezin izanen dira gelditu maila berean bi urte baino gehiago.

2.-Salbuespen gisa, graduan beste urte batez gelditu ahal izanen da ikasketekin segitzea funtsean eragozten duen gaixotasunaren kasuan edo antzekotzat har daitekeen beste zerbaiten kasuan. Hezkuntza eta Kultura Departamentuari dagokio luzapen hori ematea interesatuari, berak eskatu ondoren eta ikastetxeak txostena emanik. Kasu honetan, hala agertaraziko da ebaluazio agirietan, salbuespeneko luzapenaren arrazoia aipatuz.

3.-Bi irakasgaitan edo gehiagotan kalifikazio negatiboa edukitzeak ikaslea hurrengo mailara pasatzea galaraziko du.

4.-Irakasgai batean kalifikazio negatiboa izateak ez du galaraziko hurrengo mailara pasatzea. Tresna edo ahots praktikakoak diren irakasgaien kasuan, gainditu gabe utziz gero irakasgaia hurrengo mailako klasean errekuperatu beharko da, maila horretan agertzen bada. Gainerako kasuetan, ikasleek aurreko mailan gainditu ez duten irakasgaiaren klaseetara joan beharko dute.

VI.-Ikasleen leku aldaketa.

20. 1.-Ikasle bat ikastetxez aldatzen bada musikako oinarrizko graduko ikasketak amaitu baino lehen, jatorrizko ikastetxeak destinokoari igorriko dio, honek eskatuta, ikasle horren ikastetxe aldaketarako ikasketa egiaztagiria, Foru Agindu honen 16. puntuak aipatzen duen bezala, egiaztagirian dauden datuak eta ikastetxean gordetzen den ikaslearen ikasketa agiriak daudenak bat datozela agertaraziz. Ikastetxe pribatuetako ikasleen kasuan adskribiturik dauden ikastetxe publikoan diligentzia bat beteko dute zeinetan adieraziko baita lekualdaketako egiaztagirian ageri diren kalifikazioak eta kontserbatorioan dauden aktak bat datozela.

2.-Ikaslea hartuko duen ikastetxeak behar den ikasketa espedientea irekiko du, eta lekualdaketako ikasketa egiaztagiriaren datuak sartuko ditu bertan.

3.-Ikastetxe aldaketa ikasturtea amaitu baino lehen egiten denean, jatorrizko ikastetxeak ere destinoakoari igorriko dio aparteko ebaluazio txostena, Foru Agindu honen 17.5 puntuak aipatzen duena, alegia.

VII.-Egiaztagiriak.

21. Oinarrizko Graduaren amaieran, irakasgai guztiak gaindituta helburuak erdietsi dituzten ikasleek dagokien egiaztagiria jasoko dute.

Xedapen Gehigarri Bakarra

Hezkuntza eta Kultura Departamentuak ikasmaila batean baino gehiagotan matrikulatzeko baimena eman ahal die irakasleek orientabideak jaso ondoren hala eskatzen duten ikasleei, Foru Agindu honen 8.1 puntuak aipatzen dituen irakasleen egindako txostenak aprendizairako gaitasun egokia dutela ziurtatzen badu.

Azken Xedapenetako Lehenbizikoa

Hezkuntza zuzendari nagusiari baimena ematen zaio Foru Agindu honetan xedatutakoa aplikatu eta garatzeko behar diren xedapen guztiak emateko.

Azken Xedapenetako Bigarrena

Foru Agindu hau eta haren eraskinak Ikasketa eta Ikastetxeen Antolamendurako Zerbitzura, Zerbitzuak Ikuskatzeko eta Ikuskapen Teknikorako Zerbitzura, Ikasketak Antolatzeko Atalera eta Nafarroako Aldizkari Ofizialera, behar diren ondorioak izan ditzan.

Azken Xedapenetako Hirugarrena

Foru Agindu honek Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratu eta biharamunean hartuko du indarra.

I. ERASKINA

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUA

(Ekainaren 26ko 756/1992 E.D., eta maiatzaren 20ko 217/1996 F.D.)

Ikastetxea

IKASLEAREN IKASKETA ESPEDIENTEA

Matrikula data Espediente zenbakia

IKASLEAREN DATU PERTSONALAK

Deiturak Izena

Jaiotze data Tokia

Probintzia Herria Nazionalitatea

Helbidea Telefonoa

Aitaren edo tutorearen izena Amaren edo tutorearen izena

HELBIDE ALDAKETAK

Helbidea Telefonoa

Helbidea Telefonoa

Helbidea Telefonoa

Helbidea Telefonoa

Helbidea Telefonoa

DATU MEDIKO ETA PSIKOPEDAGOGIKO GARRANTZIZKOAK

ESKOLATZEAREN AURREKINAK

IKASTETXEAREN IZENA HERRIA PROBINTZIA IKASTURTEAK MAILAK

Oharrak:

Egun honetan joan zen ikastetxe honetara

Herria Probintzia

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO KALIFIKAZIOAK

LEHEN MAILAKO EBALUAZIOAREN EMAITZAK

Espezialitatea

IRAKASGAIETAN LORTUTAKO KALIFIKAZIOAK

Ikasturtea Ikasturtea

IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (2) IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (3)

Oharrak: Oharrak:

Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:

Hurrengo mailara pasatu da (4) Gainditu du (4)

Hurrengo mailara pasatu da irakasgai bat gainditu gabe (4) Ez du gainditu (4)

Ez da hurrengo mailara pasatu (4)

Eguna Eguna

O. E. O. E.

ZUZENDARIA, IDAZKARIA,ZUZENDARIA, IDAZKARIA,

Stua.: Stua.: Stua.: Stua.:

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO KALIFIKAZIOAK

BIGARREN MAILAKO EBALUAZIOAREN EMAITZAK

Espezialitatea

IRAKASGAIETAN LORTUTAKO KALIFIKAZIOAK

Ikasturtea Ikasturtea

IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (2) IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (3)

Oharrak: Oharrak:

Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:

Hurrengo mailara pasatu da (4) Gainditu du (4)

Hurrengo mailara pasatu da irakasgai bat gainditu gabe (4) Ez du gainditu (4)

Ez da hurrengo mailara pasatu (4)

Eguna Eguna

O. E. O. E.

ZUZENDARIA, IDAZKARIA,ZUZENDARIA, IDAZKARIA,

Stua.: Stua.: Stua.: Stua.:

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO KALIFIKAZIOAK

HIRUGARREN MAILAKO EBALUAZIOAREN EMAITZAK

Espezialitatea

IRAKASGAIETAN LORTUTAKO KALIFIKAZIOAK

Ikasturtea Ikasturtea

IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (2) IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (3)

Oharrak: Oharrak:

Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:

Hurrengo mailara pasatu da (4) Gainditu du (4)

Hurrengo mailara pasatu da irakasgai bat gainditu gabe (4) Ez du gainditu (4)

Ez da hurrengo mailara pasatu (4)

Eguna Eguna

O. E. O. E.

ZUZENDARIA, IDAZKARIA,ZUZENDARIA, IDAZKARIA,

Stua.: Stua.: Stua.: Stua.:

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO KALIFIKAZIOAK

LAUGARREN MAILAKO EBALUAZIOAREN EMAITZAK

Espezialitatea

IRAKASGAIETAN LORTUTAKO KALIFIKAZIOAK

Ikasturtea Ikasturtea

IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (2) IRAKASGAIAK (1) KALIFIKAZIOAK (3)

Oharrak: Oharrak:

Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:Hurrengo mailara pasatzeari dagokionez:

Hurrengo mailara pasatu da (4) Gainditu du (4)

Hurrengo mailara pasatu da irakasgai bat gainditu gabe (4) Ez du gainditu (4)

Ez da hurrengo mailara pasatu (4)

Eguna Eguna

O. E. O. E.

ZUZENDARIA, IDAZKARIA,ZUZENDARIA, IDAZKARIA,

Stua.: Stua.: Stua.: Stua.:

Egun honetan,

ikasleak oinarrizko graduko helburuak erdietsi izana frogatzen duen egiaztagiria luza dakion eskatzen du.

..................................................(e)n, ...........(e)ko ................................................aren ...............................(e)an.

O. E.

ZUZENDARIA, IDAZKARIA,

Stua.: Stua.:

(1) Espezialitate bakoitzari dagozkion irakasgaien zerrenda.

(2) "Gai" edo "ez-gai" hitzen bidez adieraziko da dagokiona.

(3) Maila berean geldituz gero edo hurrengo mailara irakasgai bat gainditu gabe pasatuz gero, kalifikazioak "gai" edo "ez-gai" hitzekin adieraziko dira, dagokion bezala.

(4) Dagokiona X batez adieraziko da.

II. ERASKINA

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO LEHENBIZIKO MAILAREN AMAIERA AKTA

(Maiatzaren 20ko 217/1996 Foru Dekretua, 1996ko uztailaren 12ko Nafarroako Aldizkari Ofiziala)

IKASTURTEA .........................../ TALDEA

IKASTETXEA HERRIA

HELBIDEA P.K. PROBINTZIA

Ikasle kopurua, guztira ......................

Hurrengo mailara pasatuko direnak ........................

Hurrengo mailara gainditu gabeko irakasgaiekin pasatuko direnak ...................... Hurrengo mailara pasatuko ez direnak .........................

A T Z E A L D E A

ALDAKETAK ETA OHARRAK

SINADURAK

............................................(e)n, ............(e)ko ........................................aren ...................(e)an.

O. E.

ZUZENDARIA,

(1) Ikasleak ikasten duen espezialitatea adierazi.

(2) "Gai" edo "ez-gai" hitzen bidez adieraziko da dagokiona.

(3) Hurrengo mailara pasatzeari buruzko erabakia honako sigla hauekin adieraziko da: (P = Hurrengo mailara pasatu da; EP = Ez da pasatu; PGI = Hurrengo mailara pasatu da gainditu gabeko irakasgai batekin).

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO BIGARREN MAILAREN AMAIERA AKTA

(Maiatzaren 20ko 217/1996 Foru Dekretua, 1996ko uztailaren 12ko Nafarroako Aldizkari Ofiziala)

IKASTURTEA .........................../ TALDEA

IKASTETXEA HERRIA

HELBIDEA P.K. PROBINTZIA

Ikasle kopurua, guztira ...................... Hurrengo mailara pasatu dira ........................

Hurrengo mailara gainditu gabeko irakasgaiekin pasatu direnak ...................... Hurrengo mailara pasatuko ez dira .........................

A T Z E A L D E A

ALDAKETAK ETA OHARRAK

SINADURAK

..............................................n, ............(e)ko .......................................aren .....................an.

O. E.

ZUZENDARIA,

(1) Adierazi ikasleak ikasten duen espezialitatea.

(2) Gainditu gabeko irakasgaia adieraziko da ondotik ematen diren siglak erabiliz: Kor. = Korua; M.H. = Musika Hizkuntza; Tr. = Tresna.

(3) Dagokiona "gai" edo "ez-gai" hitzen bidez adieraziko da.

(4) Hurrengo mailara pasatzeari buruzko erabakia honako sigla hauen bidez adieraziko da: (P = Hurrengo mailara pasatuko da; EP = Ez da pasatuko hurrengo mailara; PGI = Hurrengo mailara pasatuko da gainditu gabeko irakargai batekin).

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO HIRUGARREN MAILAREN AMAIERA AKTA

(Maiatzaren 20ko 217/1996 Foru Dekretua, 1996ko uztailaren 12ko Nafarroako Aldizkari Ofiziala)

IKASTURTEA .........................../ TALDEA

IKASTETXEA HERRIA

HELBIDEA P.K. PROBINTZIA

Ikasle kopurua, guztira ...................... Hurrengo mailara pasatu dira ........................

Hurrengo mailara gainditu gabeko irakasgaiekin pasatu direnak ...................... Hurrengo mailara pasatuko ez dira .........................

A T Z E A L D E A

ALDAKETAK ETA OHARRAK

SINADURAK

..............................................n, ............(e)ko .......................................aren .....................an.

O. E.

ZUZENDARIA,

(1) Adierazi ikasleak ikasten duen espezialitatea.

(2) Gainditu gabeko irakasgaia adieraziko da ondotik ematen diren siglak erabiliz: Kor. = Korua; M.H. = Musika Hizkuntza; Tr. = Tresna.

(3) Dagokiona "gai" edo "ez-gai" hitzen bidez adieraziko da.

(4) Hurrengo mailara pasatzeari buruzko erabakia honako sigla hauen bidez adieraziko da: (P = Hurrengo mailara pasatuko da; EP = Ez da pasatuko hurrengo mailara; PGI = Hurrengo mailara pasatuko da gainditu gabeko irakargai batekin).

MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO LAUGARREN MAILAREN AMAIERA AKTA

(Maiatzaren 20ko 217/1996 Foru Dekretua, 1996ko uztailaren 12ko Nafarroako Aldizkari Ofiziala)

IKASTURTEA .........................../ TALDEA

IKASTETXEA HERRIA

HELBIDEA P.K. PROBINTZIA

Ikasle kopurua, guztira ...................... Hurrengo mailara pasatu dira ........................

Hurrengo mailara gainditu gabeko irakasgaiekin pasatu direnak ...................... Hurrengo mailara pasatuko ez dira .........................

A T Z E A L D E A

ALDAKETAK ETA OHARRAK

SINADURAK

..............................................n, ............(e)ko .......................................aren .....................an.

O. E.

ZUZENDARIA,

(1) Adierazi ikasleak ikasten duen espezialitatea.

(2) Gainditu gabeko irakasgaia adieraziko da ondotik ematen diren siglak erabiliz: Kor. = Korua; M.H. = Musika Hizkuntza; Tr. = Tresna.

(3) Dagokiona "gai" edo "ez-gai" hitzen bidez adieraziko da.

(4) Hurrengo mailara pasatzeari buruzko erabakia honako sigla hauen bidez adieraziko da: (P = Hurrengo mailara pasatuko da; EP = Ez da pasatuko hurrengo mailara; PGI = Hurrengo mailara pasatuko da gainditu gabeko irakargai batekin).

III. ERASKINA

IKASLEEN AMAIERAKO EBALUAZIOAREN EMAITZEI BURUZKO TXOSTENA

IKASTURTEA

Ikastetxea

[ ] Publikoa [ ] Pribatua

Herria P.K.

Probintzia

M U S I K A

OINARRIZKO GRADUA

1. MAILA 2. MAILA 3. MAILA 4. MAILA

Egin duten ikasleak

Hurrengo mailara pasatu diren ikasleak

Hurrengo mailara pasatu ez diren ikasleak

Tresna

Musika Hizkuntza

Korua

EMAITZEN BALORAZIO OROKORRA:

..........................................................(e)n, 199...(e)ko ..............................................aren .......(e)an

ZUZENDARITZA TALDEAK

IDAZKARIA, IKASKETABURUA,

Stua.: Stua.:

O. E.

ZUZENDARIA,

Stua.:

IV. ERASKINA

IKASTETXE ALDAKETARAKO IKASKETA EGIAZTAGIRIA, MUSIKAKO IRAKASKUNTZETAKO OINARRIZKO GRADUARENA

JATORRIZKO IKASTETXEAREN DATUAK

Izena

Sortu eta baimena izateko araua Titulartasuna

Herria Probintzia

IKASLEAREN DATU PERTSONALAK

Deiturak

Izena

Jaiotze eguna Herria

Probintzia

Nazionalitatea

Aitaren edo tutorearen izena

Amaren edo tutorearen izena

JATORRIZKO IKASTETXEAN IRAKASTEN DEN MUSIKAKO OINARRIZKO GRADUKO CURRICULUMAREN DATUAK (1)

CURRICULUMA ERREGULATZEN DUTEN XEDAPENAK

IKASLEAK IKASTEN DUEN ESPEZIALITATEARI CURRICULUMEAN DAGOZKION IRAKASGAIEN ZERRENDA

1. MAILA 2. MAILA 3. MAILA 4. MAILA

(1) Destinoko ikastetxea jatorrizkoa ez den hezkuntza administrazio baten kudeaketa eremuan dagoen kasuan soilik.

IKASLEAREN EBALUAZIOAREN DATUAK

OINARRIZKO GRADUAN GELDITZEARI BURUZKO OHARRAK

Adierazi, hala denean, gelditzeko epea handitu dela, ekainaren 22ko 756/1992 Errege Dekretuaren 16. artikuluan ezarri bezala, eta zein mailatarako baimendu zen.

(1) Adierazi ikasturtea.

(2) Honako datu hauek adieraziko dira: gai, ez-gai, konbalidatua.

(*) Irakasgaiak edo mailak errpikatzen direnean beteko da, ekainaren 26ko 756/1992 Errege Dekretuaren 16. artikuluari jarraikiz.

J/A-k kontserbatorioko idazkaria

EGIAZTATZEN DU:

ikastetxeak eskatuta

eta Ikastetxe horretara joateko, egiaztagiri honetan agertzen diren datuak bat datozela ikaslearen espedientean ageri direnekin.

............................................................(e)n, .................(e)ko ................................................aren ................................(e)an.

O. E.

ZUZENDARIA, IDAZKARIA,

(Ikastetxearen zigilua)

Stua.: Stua.:

V. ERASKINA (A)

IKASLEAREN EBALUAZIO ETA KALIFIKAZIO ERREGISTROA

IKASLEAREN DATU PERTSONALAK:

Deiturak Izena

Jaiotze eguna Tokia

Helbidea Telefonoa

Aita/tutorearen izena

Ama/tutorearen izena

Ikastetxearen izena

Espezialitatea

V. ERASKINA (B)

ETENGABEKO EBALUAZIOAREN ERREGISTRORAKO EREDUA

ETENGABEKO EBALUAZIOA MAILA HIRUHILABETEA

IKASTURTEA

KALIFIKAZIO ORRIA

I R A K A S G A I A K ( 1 ) K A L I [ ] I K A Z I O A ( 2 )

OHARRAK:

V. ERASKINA (C)

AMAIERAKO EBALUAZIOAREN ERREGISTRORAKO EREDUA

MAILA IKASTURTEA

KALIFIKAZIO ORRIA

I R A K A S G A I A K ( 1 ) K A L I [ ] I K A Z I O A ( 2 )

OHARRAK:

(1) Espezialitate bakoitzari dagozkion irakasgaien zerrenda.

(2) Dagokiona "gai" edo "ez-gai" hitzen bidez adieraziko da.

Nafarroako Gobernua

Jar zaitez gurekin harremanetan | Erabilerraztasuna | Lege abisua | Webaren mapa