Cl@ve

 

Cl@ve modu elektronikoan identifikatzeko sistema bat da, administrazio publikoen zerbitzuetara internet bidez sartzeko.

Herritarrentzat da. Entitateek, erakundeek eta enpresek ziurtagiri digitala erabili behar dute.

Cl@ve eskatzeko behar da:

  • Indarrean dagoen identifikazio dokumentu bat:
    • NAN
    • AIZ - AIT + Pasaportea edo Jatorrizko herrialdeko nortasun-txartela
    • Europar Batasuneko herritarraren txartela + Pasaportea edo Jatorrizko herrialdeko nortasun-txartela
  • Mugikor zenbaki bat: erabiltzaile bakoitzeko bakarra
  • Posta elektronikoaren kontu bat

Adingabeen kasuan, aurkeztu behar dira, gainera, aita, ama edo legezko tutorearen identifikazioa, eta guraso-ahala justifikatzen duen agiri. Kontuan izan halaber, erregistroa egitean, adingabe bertan egon behar dela.

Nola lortu

Cl@ve lortzeko, sisteman erregistratu behar da lehenik:

Ziurtagiririk ez duenak eta bulegoetara joan nahi ez duenak beste aukera batzuk ditu, errazagoak:

 Aukera hauekin, ia izapide guztiak egin ahalko dira, baina baliteke bakarren bat ezin egitea.
 
Erregistroa amaitzean, kontratu bat sortzen da PDF pertsonal eta besterenezin batean. Oso garrantzitsua da dokumentu hau gordetzea, hainbat kudeaketa egiteko beharrezkoa den aktibazio kodea duelako.

 

Nola erabili

Erregistroa amaitzean, bi aukera daude: Cl@ve PINa eta Cl@ve Iraunkorra. Biak dira baliodunak eta bateragarriak.

Cl@ve PINa

Gomendatutako aukera izapide elektronikoak noizbehinka egiten badira.

Pasahitzik gabe funtzionatzen du. Sistemak PIN bat bidaltzen du tramitean identifikatzean. 

  • Kodea heltzen da Cl@ve PIN aplikaziora (aurretiaz deskargatu behar da Google Play-en edo App Store-n) edo SMS bidez, egindako hautaketaren arabera.
  • Soilik behin erabili daiteke eta 10 minutu barru iraungitzen da.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve PINari buruz 
 

Cl@ve Iraunkorra

Gomendatutako aukera izapide elektronikoen erabilera ohikoa bada.

Aurretiaz aktibatu behar den pasahitz batekin funtzionatzen du. Pasahitz honen iraunaldia 2 urtekoa da.

Ahaztuz gero, pasahitz berri bat ezarri daiteke erregistratzean eskuratzen den PDF kontratuan azaltzen den aktibazio kodearekin.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Iraunkorrari buruz

Nola sinatu

Cl@ve Sinadurak aukera ematen du interneteko konexioa duen edozein gailutatik dokumentu elektronikoak sinatzeko. Horretarako, beharrezkoa da:

  1. Aurrez sisteman erregistratzea ziurtagiri digitalarekin edo bulegoetan (informazio gehiago Nola lortu atalean). 
  2. Aurrez aktibatzea Cl@ve Iraunkorra (informazio gehiago Nola erabili atalean).
  3. Sortzea sinadura-ziurtagiria (automatikoki egiten da, Cl@ve Sinadura duen izapide edo zerbitzu bat lehen aldiz sinatzean).
     

Ziurtagiria hodeian gordeko da, Administrazioaren zaintzapean.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Sinadurari buruz.
 

Laguntza

Cl@ve lortzeko, sisteman erregistratu behar da lehenik:

Ziurtagiririk ez duenak eta bulegoetara joan nahi ez duenak beste aukera batzuk ditu, errazagoak:

 Aukera hauekin, ia izapide guztiak egin ahalko dira, baina baliteke bakarren bat ezin egitea.
 
Erregistroa amaitzean, kontratu bat sortzen da PDF pertsonal eta besterenezin batean. Oso garrantzitsua da dokumentu hau gordetzea, hainbat kudeaketa egiteko beharrezkoa den aktibazio kodea duelako.

 

Erregistroa amaitzean, bi aukera daude: Cl@ve PINa eta Cl@ve Iraunkorra. Biak dira baliodunak eta bateragarriak.

Cl@ve PINa

Gomendatutako aukera izapide elektronikoak noizbehinka egiten badira.

Pasahitzik gabe funtzionatzen du. Sistemak PIN bat bidaltzen du tramitean identifikatzean. 

  • Kodea heltzen da Cl@ve PIN aplikaziora (aurretiaz deskargatu behar da Google Play-en edo App Store-n) edo SMS bidez, egindako hautaketaren arabera.
  • Soilik behin erabili daiteke eta 10 minutu barru iraungitzen da.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve PINari buruz 
 

Cl@ve Iraunkorra

Gomendatutako aukera izapide elektronikoen erabilera ohikoa bada.

Aurretiaz aktibatu behar den pasahitz batekin funtzionatzen du. Pasahitz honen iraunaldia 2 urtekoa da.

Ahaztuz gero, pasahitz berri bat ezarri daiteke erregistratzean eskuratzen den PDF kontratuan azaltzen den aktibazio kodearekin.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Iraunkorrari buruz

Cl@ve Sinadurak aukera ematen du interneteko konexioa duen edozein gailutatik dokumentu elektronikoak sinatzeko. Horretarako, beharrezkoa da:

  1. Aurrez sisteman erregistratzea ziurtagiri digitalarekin edo bulegoetan (informazio gehiago Nola lortu atalean). 
  2. Aurrez aktibatzea Cl@ve Iraunkorra (informazio gehiago Nola erabili atalean).
  3. Sortzea sinadura-ziurtagiria (automatikoki egiten da, Cl@ve Sinadura duen izapide edo zerbitzu bat lehen aldiz sinatzean).
     

Ziurtagiria hodeian gordeko da, Administrazioaren zaintzapean.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Sinadurari buruz.
 

Laguntza