Cl@ve
Cl@ve
Cl@ve modu elektronikoan identifikatzeko sistema bat da, administrazio publikoen zerbitzuetara internet bidez sartzeko.
Herritarrentzat da. Entitateek, erakundeek eta enpresek ziurtagiri digitala erabili behar dute.
Cl@ve eskatzeko behar da:
- Indarrean dagoen identifikazio dokumentu bat:
- NAN
- AIZ - AIT + Pasaportea edo Jatorrizko herrialdeko nortasun-txartela
- Europar Batasuneko herritarraren txartela + Pasaportea edo Jatorrizko herrialdeko nortasun-txartela
- Mugikor zenbaki bat: erabiltzaile bakoitzeko bakarra
- Posta elektronikoaren kontu bat
Adingabeen kasuan, aurkeztu behar dira, gainera, aita, ama edo legezko tutorearen identifikazioa, eta guraso-ahala justifikatzen duen agiri. Kontuan izan halaber, erregistroa egitean, adingabe bertan egon behar dela.
Nola lortu
Cl@ve lortzeko, sisteman erregistratu behar da lehenik:
- Ziurtagiri digitala duenak internet bidez egin dezake.
- Bestela, Cl@veren erregistro bulegoetan.
Ziurtagiririk ez duenak eta bulegoetara joan nahi ez duenak beste aukera batzuk ditu, errazagoak:
- Zerga Agentziari gonbidapen-gutuna eskatzea internet bidez.
- Bideodei bidez, ordenagailuaren edo mugikorraren bitartez (kamera, mikrofonoa eta bozgorailuak izan behar ditu).
Nola erabili
Erregistroa amaitzean, bi aukera daude: Cl@ve PINa eta Cl@ve Iraunkorra. Biak dira baliodunak eta bateragarriak.
Cl@ve PINa
Gomendatutako aukera izapide elektronikoak noizbehinka egiten badira.
Pasahitzik gabe funtzionatzen du. Sistemak PIN bat bidaltzen du tramitean identifikatzean.
- Kodea heltzen da Cl@ve PIN aplikaziora (aurretiaz deskargatu behar da Google Play-en edo App Store-n) edo SMS bidez, egindako hautaketaren arabera.
- Soilik behin erabili daiteke eta 10 minutu barru iraungitzen da.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve PINari buruz
Cl@ve Iraunkorra
Gomendatutako aukera izapide elektronikoen erabilera ohikoa bada.
Aurretiaz aktibatu behar den pasahitz batekin funtzionatzen du. Pasahitz honen iraunaldia 2 urtekoa da.
Ahaztuz gero, pasahitz berri bat ezarri daiteke erregistratzean eskuratzen den PDF kontratuan azaltzen den aktibazio kodearekin.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Iraunkorrari buruz
Nola sinatu
Cl@ve Sinadurak aukera ematen du interneteko konexioa duen edozein gailutatik dokumentu elektronikoak sinatzeko. Horretarako, beharrezkoa da:
- Aurrez sisteman erregistratzea ziurtagiri digitalarekin edo bulegoetan (informazio gehiago Nola lortu atalean).
- Aurrez aktibatzea Cl@ve Iraunkorra (informazio gehiago Nola erabili atalean).
- Sortzea sinadura-ziurtagiria (automatikoki egiten da, Cl@ve Sinadura duen izapide edo zerbitzu bat lehen aldiz sinatzean).
Ziurtagiria hodeian gordeko da, Administrazioaren zaintzapean.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Sinadurari buruz.
Cl@ve lortzeko, sisteman erregistratu behar da lehenik:
- Ziurtagiri digitala duenak internet bidez egin dezake.
- Bestela, Cl@veren erregistro bulegoetan.
Ziurtagiririk ez duenak eta bulegoetara joan nahi ez duenak beste aukera batzuk ditu, errazagoak:
- Zerga Agentziari gonbidapen-gutuna eskatzea internet bidez.
- Bideodei bidez, ordenagailuaren edo mugikorraren bitartez (kamera, mikrofonoa eta bozgorailuak izan behar ditu).
Erregistroa amaitzean, bi aukera daude: Cl@ve PINa eta Cl@ve Iraunkorra. Biak dira baliodunak eta bateragarriak.
Cl@ve PINa
Gomendatutako aukera izapide elektronikoak noizbehinka egiten badira.
Pasahitzik gabe funtzionatzen du. Sistemak PIN bat bidaltzen du tramitean identifikatzean.
- Kodea heltzen da Cl@ve PIN aplikaziora (aurretiaz deskargatu behar da Google Play-en edo App Store-n) edo SMS bidez, egindako hautaketaren arabera.
- Soilik behin erabili daiteke eta 10 minutu barru iraungitzen da.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve PINari buruz
Cl@ve Iraunkorra
Gomendatutako aukera izapide elektronikoen erabilera ohikoa bada.
Aurretiaz aktibatu behar den pasahitz batekin funtzionatzen du. Pasahitz honen iraunaldia 2 urtekoa da.
Ahaztuz gero, pasahitz berri bat ezarri daiteke erregistratzean eskuratzen den PDF kontratuan azaltzen den aktibazio kodearekin.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Iraunkorrari buruz
Cl@ve Sinadurak aukera ematen du interneteko konexioa duen edozein gailutatik dokumentu elektronikoak sinatzeko. Horretarako, beharrezkoa da:
- Aurrez sisteman erregistratzea ziurtagiri digitalarekin edo bulegoetan (informazio gehiago Nola lortu atalean).
- Aurrez aktibatzea Cl@ve Iraunkorra (informazio gehiago Nola erabili atalean).
- Sortzea sinadura-ziurtagiria (automatikoki egiten da, Cl@ve Sinadura duen izapide edo zerbitzu bat lehen aldiz sinatzean).
Ziurtagiria hodeian gordeko da, Administrazioaren zaintzapean.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Sinadurari buruz.
Cl@ve lortzeko, sisteman erregistratu behar da lehenik:
- Ziurtagiri digitala duenak internet bidez egin dezake.
- Bestela, Cl@veren erregistro bulegoetan.
Ziurtagiririk ez duenak eta bulegoetara joan nahi ez duenak beste aukera batzuk ditu, errazagoak:
- Zerga Agentziari gonbidapen-gutuna eskatzea internet bidez.
- Bideodei bidez, ordenagailuaren edo mugikorraren bitartez (kamera, mikrofonoa eta bozgorailuak izan behar ditu).
Erregistroa amaitzean, bi aukera daude: Cl@ve PINa eta Cl@ve Iraunkorra. Biak dira baliodunak eta bateragarriak.
Cl@ve PINa
Gomendatutako aukera izapide elektronikoak noizbehinka egiten badira.
Pasahitzik gabe funtzionatzen du. Sistemak PIN bat bidaltzen du tramitean identifikatzean.
- Kodea heltzen da Cl@ve PIN aplikaziora (aurretiaz deskargatu behar da Google Play-en edo App Store-n) edo SMS bidez, egindako hautaketaren arabera.
- Soilik behin erabili daiteke eta 10 minutu barru iraungitzen da.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve PINari buruz
Cl@ve Iraunkorra
Gomendatutako aukera izapide elektronikoen erabilera ohikoa bada.
Aurretiaz aktibatu behar den pasahitz batekin funtzionatzen du. Pasahitz honen iraunaldia 2 urtekoa da.
Ahaztuz gero, pasahitz berri bat ezarri daiteke erregistratzean eskuratzen den PDF kontratuan azaltzen den aktibazio kodearekin.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Iraunkorrari buruz
Cl@ve Sinadurak aukera ematen du interneteko konexioa duen edozein gailutatik dokumentu elektronikoak sinatzeko. Horretarako, beharrezkoa da:
- Aurrez sisteman erregistratzea ziurtagiri digitalarekin edo bulegoetan (informazio gehiago Nola lortu atalean).
- Aurrez aktibatzea Cl@ve Iraunkorra (informazio gehiago Nola erabili atalean).
- Sortzea sinadura-ziurtagiria (automatikoki egiten da, Cl@ve Sinadura duen izapide edo zerbitzu bat lehen aldiz sinatzean).
Ziurtagiria hodeian gordeko da, Administrazioaren zaintzapean.
Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Sinadurari buruz.