2019ko azaroaren 8a

“Bideojokoak, hezkuntzarako aliatu ona” proiektua aurkeztu da, 2019ko Gazteen Parte-hartze Aurrekontuetako irabazle izandako proposamenetariko bat

Lantalde batek bideojokoetan agertzen diren hezkuntza baloreak aztertu ditu, hezkuntza arloko, psikologiako eta bideojokoen diseinuko arduradunen inplikazioarekin
Ezker eskuin: José Ramón Orcasitas, EHUko irakaslea, Iñigo Mugueta, NUPeko 
irakaslea; Víctor Manuel Barrero, HeziGamer; Aritz Azcona, PAUMA; Iván 
Pérez, New Age Learningeko lehendakaria; Miriam Pérez, proiektuaren 
sustatzailea eta Carlos Amatriain, gazteriako zuzendariordea.
Ezker eskuin: José Ramón Orcasitas, EHUko irakaslea, Iñigo Mugueta, NUPeko irakaslea; Víctor Manuel Barrero, HeziGamer; Aritz Azcona, PAUMA; Iván Pérez, New Age Learningeko lehendakaria; Miriam Pérez, proiektuaren sustatzailea eta Carlos Amatriain, gazteriako zuzendariordea.  Deskargatu irudia Irudi galeria

Egunontan Nafarroako Unibertsitateak Antolatuta (NUP) unibertsitatean bertan eta Iruñako Planetarioan ospatu den “Hezkuntza inklusiborako bideojokoak” jardunaldiaren baitan “Bideojokoak, hezkuntzarako aliatu ona” proiektua aurkeztu da. Nafarroako Kirol eta Gazteria Institutuko 2019ko Gazten Parte-hartze Aurrekontuetako proposamen irabazleetariko bat da proiektua.

(Albiste honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, mesedez kontsulta ezazu gaztelaniazko bertsioa. Goiko nabigazio barra gorrian alda dezakezu hizkuntza.).