2025ko urtarrilaren 24a

Erdialdeko saltokiek serbitizazioa hartu dute tokiko ekonomia suspertzeko neurri gisa

Nafarroako Gobernuko Merkataritza eta Kontsumoko zuzendari nagusia Erriberrin izan zen atzo herri horretan sektoreak dituen beharrak ezagutzeko eta hobetzeko
Ezkerretik eskuinera: Alejandro Alonso, Merkataritza Antolatu eta 
Sustatzeko Zerbitzuko zuzendaria; Josu Etxarri, Erriberriko alkatea; María 
Asunción Gorri, Industria eta Zerbitzuetako zinegotzia; eta Pablo Ezcurra, 
Merkataritza eta Kontsumoko zuzendari nagusia, atzo Erriberriko Udaletxean 
egindako bileraren ondoren.
Ezkerretik eskuinera: Alejandro Alonso, Merkataritza Antolatu eta Sustatzeko Zerbitzuko zuzendaria; Josu Etxarri, Erriberriko alkatea; María Asunción Gorri, Industria eta Zerbitzuetako zinegotzia; eta Pablo Ezcurra, Merkataritza eta Kontsumoko zuzendari nagusia, atzo Erriberriko Udaletxean egindako bileraren ondoren.  Deskargatu irudia Irudi galeria

Erosketa digitalak gehitzearen eta formatu berriak ugaritzearen ondorioz, tokiko eta hurbileko saltokiek estrategia berriak bilatu behar izan dituzte beren ateak irekita mantentzeko. Serbitizazioa da, produktuak saltzeaz gain, bezeroei zerbitzuak gehitzea, eta, horri esker, negozio txikien lehiakortasuna indartu daiteke, zehazki, landa-inguruneetan aurkitzen direnena.

(Albiste honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, mesedez kontsulta ezazu gaztelaniazko bertsioa. Goiko nabigazio barra gorrian alda dezakezu hizkuntza)