2025ko azaroaren 19a

Nafarroan hezkuntzako zaurgarritasun eta sendotasun emozionalari buruz egindako lehen ikerketak %6ko igoera islatzen du eskola-jazarpen kasuetan

UHUNeko Adimen Emozionalaren Katedrak (Iruñea - Nafarroako Kutxa Fundazioa) egindako lanak nabarmentzen du beharrezkoa dela ikasgeletan hezkuntza emozionala indartzea, irakasleentzako prestakuntza espezifikoarekin
Lehen Hezkuntzako ikasleen %17k eta Bigarren Hezkuntzako ikasleen %30ek 
arreta psikologikoa behar izan dute azken urtean.
Lehen Hezkuntzako ikasleen %17k eta Bigarren Hezkuntzako ikasleen %30ek arreta psikologikoa behar izan dute azken urtean.  Deskargatu irudia Irudi galeria

Nafarroan hezkuntzako zaurgarritasun eta sendotasun emozionalari buruz egindako lehen ikerketak %6ko igoera islatzen du eskola-jazarpen kasuetan. Ikasleei dagokienez, Lehen Hezkuntzako ikasleen %17k eta Bigarren Hezkuntzako ikasleen %30ek laguntza psikologikoa behar izan dute azken urtean, batez ere lehen taldeko familia-arazoei eta antsietatearekin lotutako arazoei dagokienez, eta bigarren taldeko familia-arazoei eta antsietatearekin eta depresioarekin lotutako arazoei dagokienez. Eskola jazarpeneko esperientziak eta bakardade sentimenduak aztertu dira zaurgarritasun emozionalaren adierazle gisa.

(Albiste honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, mesedez kontsulta ezazu gaztelaniazko bertsioa. Goiko nabigazio barra gorrian alda dezakezu hizkuntza).