2025ko urtarrilaren 29a

Europako Kontseiluak Nafarroa nabarmendu du "memoria historikoaren kudeaketan jarraitu beharreko adibide gisa"

Hala adierazi du Kontseiluaren Parlamentu Batzarrak gaur aurkeztu duen nazioarteko txostenak, "Memoria duten eskolak, bakearen eta bizikidetzaren alde" programaren garrantzia islatzen duenak
Ezkerretik eskuinera: Gil Sevillano González, Hezkuntzako eta Lanbide 
Heziketako zuzendari nagusia; Ana Ollo, Memoria, Bizikidetza, Kanpo Ekintza 
eta Euskara kontseilaria; María Luz Martínez Seijo, Europako Kontseiluak 
Europako Batzordean duen Parlamentuko Batzarreko kidea; Carlos Gimeno, 
Hezkuntzako kontseilaria; eta José Miguel Gastón Aguas, Memoriaren 
Nafarroako Institutuko zerbitzuko zuzendaria. 2024ko maiatzean Kopenhagen 
egindako argazkia, non Europako Kontseiluaren aurrean ‘Memoria duten 
eskolak, bakearen eta bizikidetzaren alde 'programa azaldu zuten.
Ezkerretik eskuinera: Gil Sevillano González, Hezkuntzako eta Lanbide Heziketako zuzendari nagusia; Ana Ollo, Memoria, Bizikidetza, Kanpo Ekintza eta Euskara kontseilaria; María Luz Martínez Seijo, Europako Kontseiluak Europako Batzordean duen Parlamentuko Batzarreko kidea; Carlos Gimeno, Hezkuntzako kontseilaria; eta José Miguel Gastón Aguas, Memoriaren Nafarroako Institutuko zerbitzuko zuzendaria. 2024ko maiatzean Kopenhagen egindako argazkia, non Europako Kontseiluaren aurrean ‘Memoria duten eskolak, bakearen eta bizikidetzaren alde 'programa azaldu zuten.  Deskargatu irudia Irudi galeria

Europako Kontseiluak gaur aurkeztu du "Multiperspektibotasuna memoriaren eta historiaren hezkuntzan herritartasun demokratiko baterako" txostena, non Nafarroa "memoria historikoaren kudeaketan jarraitu beharreko adibide" gisa aurkezten den, batez ere "Memoria duten eskolak, bakearen eta bizikidetzaren alde" programaren ezarpenari esker eta Foru Gobernuak azken urteotan garatu dituen jarduera ugariei esker.

(Albiste honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, mesedez kontsulta ezazu gaztelaniazko bertsioa. Goiko nabigazio barra gorrian alda dezakezu hizkuntza)