Nafar Lansareren app mugikor berrian 11.000 pertsonatik gora erregistratu dira

Enplegu eskaria berritzea edo hobetzea, lan-eskaintzak kontsultatzea eta hitzordua erreserbatzea ahalbidetzen du
2021ko uztailaren 15a
videocam SNE-NLren aplikazio mugikorrean erregistratzeko jarraibideak collections Irudi galeria

11.000 pertsonek baino gehiagok deskargatu dute maiatzean eta ekainean SNE-NL-ren aplikazio mugikor berria, zeinek, beste funtzionaltasunen artean, enplegu eskaria berritzeko aukera ematen dien pertsona langabetuei edo enplegua hobetu nahi dutenei.

11.000 pertsonek baino gehiagok deskargatu dute maiatzean eta ekainean Nafar Lansare-Nafarroako Enplegu Zerbitzuaren aplikazio mugikor berria, zeinek, beste funtzionaltasunen artean, enplegu eskaria berritzeko aukera ematen dien pertsona langabetuei edo enplegua hobetu nahi dutenei.

Nafar Lansare zerbitzuak bertsio berri bat aktibatu zuen maiatzaren 1ean, batera gertatuz 2020tik COVID-19aren ondorioz etendako zigilatze tramitearen berreskurapena ekimenarekin.

Eguneratze honek pertsonalizazio bat dakar berarekin, segurtasun arrazoiak direla eta. SNE-NL-ren zerbitzuetako (mugikorra, posta elektronikoa, etab.) eskatzaile bezala pertsonek bere inskripzioan adierazi zituzten datu berdinekin erregistratzea eskatzen du.

Gailu mugikorretako altak errazteko, Nafar Lansare zerbitzuak bideo bat eta instrukzioak barreiatu ditu. Nafar Lansare-ren gomendioa da antzinako bertsioa ezabatu eta berria deskargatzea. Erregistroa osatzen ez bada, agentzietan laguntza eskatzea gomendatzen da, telefonoz edo aurretiko hitzorduarekin.

Nafar Lansare berritze-data zehatza jakinarazten ari da maiatza-uztaila epean eskaria zigilatu behar duten pertsona guztiei, posta elektroniko edo sms bidez. Halaber zuzenekoak ez diren bideak hautatzea gomendatzen du izapide hau egiteko, horien artean app-a.

Pandemiaren aurretik zuzenekoa zen arretaren % 65a, gainerakoa Interneten, app-aren bitartez edo telefonoz emanez. Ekainean % 55 inguru izan dira, izapidea egiteko aurretiko hitzordua eskatzeko nobedadearekin.

Jaitsiera hau telefonoak xurgatu du, izan ere, bere erabilera % 17tik % 24ra hedatu da; eta app-ak, zein % 7tik % 17ra hedatu den. Miriam Marton NL zerbitzuko kudeatzaileak hiritar langabetuak gonbidatu ditu baliabide digitalak hautatzera. 

“Izapide hau modu autonomoan edo lekualdatu behar izan gabe egin ahal da. Hilabete hauetan zehar, NL zerbitzuak komunikazio kanalak eta bere aplikazio mugikorrak hobetu ditu, Internet bidez berritzeko tutorialak prestatuz. Halaber oinarrizko konpetentzia digitalen inguruko prestakuntza plan batekin kontatzen dugu. Garrantzitsua da zerbitzu publikoen zama aritzea zeregin honetan baliabideak intentsiboagoak diren esku-hartzetara bideratu ditzaten”, berretsi du.

App berriak 9 enplegu agentzietan hitzordua eskatzeko aukera dakar, prestakuntza baliabidetan hala nola enplegu eskaintzetan sartzea erraztuz. Era berean, abisuak sortu ahal izango dira.