2022ko otsailaren 21a

Nafarroako Gobernuaren kontsultak, erreklamazioak, bitartekaritzak, arbitrajeak eta ikuskapenak % 15 igo ziren 2021ean

Kontsumo eta Arbitraje Zerbitzuak emandako balantzearen arabera, telekomunikazioen sektorean erantzun zitzaien gehien kontsultei erantzun zitzaien gehien, % 15,87

Nafarroako Gobernuko Kontsumo eta Arbitraje Zerbitzuak 2021eko balantzea aurkeztu du. Bertan zehazten denez, urte horretan bertan 10128 kontsultari erantzun zitzaien Kontsumitzailearen Informaziorako Gunean (PIC), aurreko urtean baino % 15 gehiagori.  Urte horretan, gainera,  % 60ko igoera gertatu zen  eta  1.393 erreklamazio eragin zituen.

(Albiste honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, mesedez kontsulta ezazu gaztelaniazko bertsioa. Goiko nabigazio barra gorrian alda dezakezu hizkuntza.)