2021ko abenduaren 14a

Nafarroako publizitate eta komunikazio sektoreak Komunitatearen BPGren %0,5 sortzen du eta bere enpresen tamaina handitu behar du

Nafarroako Gobernuak finantzatutako azterlan batek agerian uzten du espezializatu den sektorearen dinamismoa eta kualifikazioa, eta, aldi berean, zerbitzu-zorroa handitzeko eskaera ikusten du
Presentación del Estudio del Sector de la Comunicación en Navarra Irudi galeria

Presentado un estudio sobre el sector de las empresas de comunicación y publicad en Navarra que define una estructura muy atomizada, con buena formación entre profesionales, que requiere de aumentar el tamaño de sus empresas y que aporta el 0,5% del PIB navarro.

Nafarroako publizitate eta komunikazio enpresa txikia da tamainari eta fakturazioari dagokienez. Espezializatzeko joera du, unibertsitateko prestakuntza duten 10 profesional baino gutxiago enplegatzen ditu %90ean, eta Estatuko homologoen herena fakturatzen du.

(Albiste honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, mesedez kontsulta ezazu gaztelaniazko bertsioa. Goiko nabigazio barra gorrian alda dezakezu hizkuntza).