2019ko urriaren 25a

Hezkuntza Departamentuak ikasturte honetan (2019-2020) irakasle izateko lehiaketa-oposizioa onartzea aurreikusten du, guztira 656 plaza eskainirik

Eskaintza irakaskuntzako sindikatuei aurkeztu zaie, eta haiek alegazioak aurkez ditzakete.

Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuak asmoa agertu du gaur irakasleentzako lan-eskaintza publikoa egiteko, 2019ko berrezarpen-tasari dagokiona, hau da, 337 plaza; horiei beste 319 gehitu beharko litzaizkieke, 2018ko lan-eskaintzatik datozenak. Hala, 656 plazako deialdia egingo da 2020an.          

Hezkuntza Departamentuak era honetan banatu nahi ditu 2019ko 337 plazak, kidegoen, espezialitateen eta hizkuntzen arabera:    

BIGARREN HEZKUNTZAKO IRAKASLEAK :

Kidego Kodea

Espezialitate Kodea

Hizkuntza

 Espezialitatearen Deskribapena

2019ko LEP

590

001

G

FILOSOFIA

4

590

001

E

FILOSOFIA Euskaraz

2

590

003

G

LATINA

5

590

005

G

GEOGRAFIA ETA HISTORIA

25

590

005

E

GEOGRAFIA ETA HISTORIA Euskaraz

22

590

006

E

MATEMATIKA Euskaraz

5

590

007

G

FISIKA ETA KIMIKA

24

590

007

E

FISIKA ETA KIMIKA Euskaraz

15

590

008

G

BIOLOGIA ETA GEOLOIA

15

590

008

E

BIOLOGIA ETA GEOLOGIA Euskaraz

9

590

010

G

FRANTSESA

10

590

010

E

FRANTSESA Euskaraz

7

590

011

E

INGELESA Euskaraz

4

590

012

G

ALEMANA

4

590

016

E

MUSIKA Euskaraz

4

Orotara

 

 

 

155

 

MAISU-MAISTRAK:

Espezialitate Kodea

Hizkuntza

Espezialitatea

2019ko LEP

031

G

HAUR HEZKUNTZA

17

031

E

HAUR HEZKUNTZA  Euskaraz

15

032

E

ATZERRIKO HIZKUNTZA: INGELESA Euskaraz

5

038

G

LEHEN HEZKUNTZA

92

038

E

LEHEN HEZKUNTZA Euskaraz

53

 

 

 

182

 

2018ko lan-eskaintzatik datozen plazei eta 2019rako planteatutako berrezarpen-tasari dagokienez, Hezkuntza Departamentuak asmoa du ikasturte honetan, 2019-2020an, irakasle-kidegoan sartzeko lehiaketa-oposiziorako deialdi bat onartzeko, orotara 656 plazakoa, espezialitatearen eta hizkuntzaren arabera banaturik honako irizpideen arabera:

Kidego Kodea

Espezialitate Kodea

Hizkuntza

Espezialitatea

LEP orotara

590

001

G

FILOSOFIA

10

590

001

E

FILOSOFIA Euskaraz

7

590

003

G

LATINA

5

590

004

G

GAZTELANIA ETA LITERATURA

48

590

004

E

GAZTELANIA ETA LITERATURA Euskaraz

17

590

005

G

GEOGRAFIA ETA HISTORIA

25

590

005

E

GEOGRAFIA ETA HISTORIA Euskaraz

22

590

006

G

MATEMATIKA

56

590

006

E

MATEMATIKA Euskaraz

26

590

007

G

FISIKA ETA KIMIKA

24

590

007

E

FISIKA ETA KIMIKA Euskaraz

15

590

008

G

BIOLOGIA ETA GEOLOGIA

15

590

008

E

BIOLOGIA ETA GEOLOGIA Euskaraz

15

590

009

G

MARRAZKETA

18

590

009

E

MARRAZKETA Euskaraz

8

590

010

G

FRANTSESA

10

590

010

E

FRANTSESA Euskaraz

7

590

011

G

INGELESA

49

590

011

E

INGELESA Euskaraz

27

590

017

G

GORPUTZ HEZIKETA

23

590

017

E

GORPUTZ HEZIKETA Euskaraz

18

590

018

G

HEZKUNTZA ORIENTABIDEA

27

590

018

E

HEZKUNTZA ORIENTABIDEA Euskaraz

16

590

019

G

TEKNOLOGIA

9

590

019

E

TEKNOLOGIA Euskaraz

10

590

057

E

EUSKAL HIZKUNTZA ETA LITERATURA (NAFARROA)

33

590

101

G

ENPRESA ADMINISTRAZIOA

11

590

105

G

LAN FORMAKUNTZA ETA ORIENTABIDEA

20

590

106

G

OSTALARITZA ETA TURISMOA

6

590

107

G

INFORMATIKA

8

590

108

G

ESKU HARTZE SOZIOKOMUNITARIOA

8

590

108

E

ESKU HARTZE SOZIOKOMUNITARIOA Euskaraz

5

590

110

G

MERKATARITZAKO ANTOLAKUNTZA ETA KUDEAKETA

9

590

112

G

FABRIKAZIO MEKANIKOKO ANTOLAKUNTZA ETA PROIEKTUAK

14

590

125

G

SISTEMA ELEKTROTEKNIKO ETA AUTOMATIKOAK

8

591

211

G

MEKANIZAZIOA ETA MAKINEN MANTENTZEA

6

591

216

G

NEKAZARITZAKO EKOIZPEN JARDUERAK

5

591

220

G

OSASUNGINTZAKO ETA SOROSPENEKO PROZEDURAK

6

591

225

G

KOMUNITATEARENTZAKO ZERBITZUAK

5

591

227

G

INFORMATIKAKO SISTEMAK ETA APLIKAZIOAK

5

 

 

 

 

656

 

Sindikatuek deialdia aztertzeko eta, nahi balute, alegazioak aurkezteko duten epea bukatutakoan, eta Nafarroako Gobernuak 2019ko lan-eskaintza onartutakoan, Hezkuntza Departamentuak ikasturte honetan zer plaza deituko diren baieztatuko du

Lan-eskaintza publiko honen diseinuaren helburua irakasleen kidegoari egonkortasun handiagoa ematea da, plaza eskuratzen duten funtzionarioek oposizioaren hizkuntzan eta espezialitatean egin ditzaten praktikak, eta ez dadin berriz gertatu praktikak egiten ari den irakasleen kopurua ikasturte-hasierarako ezarritako plaza hutsena baino handiagoa izatea. Era horretan, beharrezkoak direnak baino plaza gehiagorako deialdia egitearen eragin negatiboa txikiagotzen da.       

Irakasleentzako lan-eskaintza publikoa, hortaz, Hezkuntza Departamenduak egindako analisi xehe baten emaitza da, funtzionarioek asetzen ez dituzten jardunaldi osorako beharrizanetatik abiaturik, hizkuntza-profilik gabe, eta halabeharrez kontuan hartzen ditu ikasturtearen hasieran funtzionatzeko lantaldearen ezarpen-sistema eta datozen ikasturteetan hezkuntza-sistemako irakasgaiek izango duten bilakabidea.