Descárgate la app
Hezkuntza Departamentuak ikasturte honetan (2019-2020) irakasle izateko lehiaketa-oposizioa onartzea aurreikusten du, guztira 656 plaza eskainirik
2019ko urriaren 25a
Hezkuntza Departamentuak ikasturte honetan (2019-2020) irakasle izateko lehiaketa-oposizioa onartzea aurreikusten du, guztira 656 plaza eskainirik
Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuak asmoa agertu du gaur irakasleentzako lan-eskaintza publikoa egiteko, 2019ko berrezarpen-tasari dagokiona, hau da, 337 plaza; horiei beste 319 gehitu beharko litzaizkieke, 2018ko lan-eskaintzatik datozenak. Hala, 656 plazako deialdia egingo da 2020an.
Hezkuntza Departamentuak era honetan banatu nahi ditu 2019ko 337 plazak, kidegoen, espezialitateen eta hizkuntzen arabera:
BIGARREN HEZKUNTZAKO IRAKASLEAK :
Kidego Kodea |
Espezialitate Kodea |
Hizkuntza |
Espezialitatearen Deskribapena |
2019ko LEP |
001 |
G |
FILOSOFIA |
4 |
|
590 |
001 |
E |
FILOSOFIA Euskaraz |
2 |
590 |
003 |
G |
LATINA |
5 |
590 |
005 |
G |
GEOGRAFIA ETA HISTORIA |
25 |
590 |
005 |
E |
GEOGRAFIA ETA HISTORIA Euskaraz |
22 |
590 |
006 |
E |
MATEMATIKA Euskaraz |
5 |
590 |
007 |
G |
FISIKA ETA KIMIKA |
24 |
590 |
007 |
E |
FISIKA ETA KIMIKA Euskaraz |
15 |
590 |
008 |
G |
BIOLOGIA ETA GEOLOIA |
15 |
590 |
008 |
E |
BIOLOGIA ETA GEOLOGIA Euskaraz |
9 |
590 |
010 |
G |
FRANTSESA |
10 |
590 |
010 |
E |
FRANTSESA Euskaraz |
7 |
590 |
011 |
E |
INGELESA Euskaraz |
4 |
590 |
012 |
G |
ALEMANA |
4 |
590 |
016 |
E |
MUSIKA Euskaraz |
4 |
Orotara |
|
|
|
155 |
MAISU-MAISTRAK:
Espezialitate Kodea |
Hizkuntza |
Espezialitatea |
2019ko LEP |
031 |
G |
HAUR HEZKUNTZA |
17 |
031 |
E |
HAUR HEZKUNTZA Euskaraz |
15 |
032 |
E |
ATZERRIKO HIZKUNTZA: INGELESA Euskaraz |
5 |
038 |
G |
LEHEN HEZKUNTZA |
92 |
038 |
E |
LEHEN HEZKUNTZA Euskaraz |
53 |
|
|
|
182 |
2018ko lan-eskaintzatik datozen plazei eta 2019rako planteatutako berrezarpen-tasari dagokienez, Hezkuntza Departamentuak asmoa du ikasturte honetan, 2019-2020an, irakasle-kidegoan sartzeko lehiaketa-oposiziorako deialdi bat onartzeko, orotara 656 plazakoa, espezialitatearen eta hizkuntzaren arabera banaturik honako irizpideen arabera:
Kidego Kodea |
Espezialitate Kodea |
Hizkuntza |
Espezialitatea |
LEP orotara |
590 |
001 |
G |
FILOSOFIA |
10 |
590 |
001 |
E |
FILOSOFIA Euskaraz |
7 |
590 |
003 |
G |
LATINA |
5 |
590 |
004 |
G |
GAZTELANIA ETA LITERATURA |
48 |
590 |
004 |
E |
GAZTELANIA ETA LITERATURA Euskaraz |
17 |
590 |
005 |
G |
GEOGRAFIA ETA HISTORIA |
25 |
590 |
005 |
E |
GEOGRAFIA ETA HISTORIA Euskaraz |
22 |
590 |
006 |
G |
MATEMATIKA |
56 |
590 |
006 |
E |
MATEMATIKA Euskaraz |
26 |
590 |
007 |
G |
FISIKA ETA KIMIKA |
24 |
590 |
007 |
E |
FISIKA ETA KIMIKA Euskaraz |
15 |
590 |
008 |
G |
BIOLOGIA ETA GEOLOGIA |
15 |
590 |
008 |
E |
BIOLOGIA ETA GEOLOGIA Euskaraz |
15 |
590 |
009 |
G |
MARRAZKETA |
18 |
590 |
009 |
E |
MARRAZKETA Euskaraz |
8 |
590 |
010 |
G |
FRANTSESA |
10 |
590 |
010 |
E |
FRANTSESA Euskaraz |
7 |
590 |
011 |
G |
INGELESA |
49 |
590 |
011 |
E |
INGELESA Euskaraz |
27 |
590 |
017 |
G |
GORPUTZ HEZIKETA |
23 |
590 |
017 |
E |
GORPUTZ HEZIKETA Euskaraz |
18 |
590 |
018 |
G |
HEZKUNTZA ORIENTABIDEA |
27 |
590 |
018 |
E |
HEZKUNTZA ORIENTABIDEA Euskaraz |
16 |
590 |
019 |
G |
TEKNOLOGIA |
9 |
590 |
019 |
E |
TEKNOLOGIA Euskaraz |
10 |
590 |
057 |
E |
EUSKAL HIZKUNTZA ETA LITERATURA (NAFARROA) |
33 |
590 |
101 |
G |
ENPRESA ADMINISTRAZIOA |
11 |
590 |
105 |
G |
LAN FORMAKUNTZA ETA ORIENTABIDEA |
20 |
590 |
106 |
G |
OSTALARITZA ETA TURISMOA |
6 |
590 |
107 |
G |
INFORMATIKA |
8 |
590 |
108 |
G |
ESKU HARTZE SOZIOKOMUNITARIOA |
8 |
590 |
108 |
E |
ESKU HARTZE SOZIOKOMUNITARIOA Euskaraz |
5 |
590 |
110 |
G |
MERKATARITZAKO ANTOLAKUNTZA ETA KUDEAKETA |
9 |
590 |
112 |
G |
FABRIKAZIO MEKANIKOKO ANTOLAKUNTZA ETA PROIEKTUAK |
14 |
590 |
125 |
G |
SISTEMA ELEKTROTEKNIKO ETA AUTOMATIKOAK |
8 |
591 |
211 |
G |
MEKANIZAZIOA ETA MAKINEN MANTENTZEA |
6 |
591 |
216 |
G |
NEKAZARITZAKO EKOIZPEN JARDUERAK |
5 |
591 |
220 |
G |
OSASUNGINTZAKO ETA SOROSPENEKO PROZEDURAK |
6 |
591 |
225 |
G |
KOMUNITATEARENTZAKO ZERBITZUAK |
5 |
591 |
227 |
G |
INFORMATIKAKO SISTEMAK ETA APLIKAZIOAK |
5 |
|
|
|
|
656 |
Sindikatuek deialdia aztertzeko eta, nahi balute, alegazioak aurkezteko duten epea bukatutakoan, eta Nafarroako Gobernuak 2019ko lan-eskaintza onartutakoan, Hezkuntza Departamentuak ikasturte honetan zer plaza deituko diren baieztatuko du
Lan-eskaintza publiko honen diseinuaren helburua irakasleen kidegoari egonkortasun handiagoa ematea da, plaza eskuratzen duten funtzionarioek oposizioaren hizkuntzan eta espezialitatean egin ditzaten praktikak, eta ez dadin berriz gertatu praktikak egiten ari den irakasleen kopurua ikasturte-hasierarako ezarritako plaza hutsena baino handiagoa izatea. Era horretan, beharrezkoak direnak baino plaza gehiagorako deialdia egitearen eragin negatiboa txikiagotzen da.
Irakasleentzako lan-eskaintza publikoa, hortaz, Hezkuntza Departamenduak egindako analisi xehe baten emaitza da, funtzionarioek asetzen ez dituzten jardunaldi osorako beharrizanetatik abiaturik, hizkuntza-profilik gabe, eta halabeharrez kontuan hartzen ditu ikasturtearen hasieran funtzionatzeko lantaldearen ezarpen-sistema eta datozen ikasturteetan hezkuntza-sistemako irakasgaiek izango duten bilakabidea.