Castellano | Euskara | Français | English
262/2003 FORU AGINDUA, ekainaren 9koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika irakasgaien curriculumeko irakasgaien eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuko arloen arteko elkarrekikotasuna azaltzen duena
(2003ko 92. NAOn argitaratutako testua, uztailaren 18an)
Atarikoa
Goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak eta ikasketa horietan sartzeko hauta-probak arautzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuak 7.3 artikuluan ezartzen duenez, hezkuntzako administrazioek, curriculuma ezartzean, arlo bakoitza irakasgai batean edo batzuetan antolatuko dute, eta aipatu errege dekretuan ezarritako arloetako zeini dagozkion azalduko.
Hezkuntza eta Kultura kontseilariak abuztuaren 27an emandako 423/2002 Foru Aginduak Nafarroako Foru Komunitatean goi mailako musika ikasketen curriculuma ezartzen du. Bidezkoa da, beraz, 423/2002 Foru Aginduko irakasgaiak 617/1995 Errege Dekretuko zein arlori dagozkion azaltzea.
Horrenbestez, Nafarroako Foru Komunitateko Gobernua eta Administrazioa arautzen dituen apirilaren 11ko 23/1983 Foru Legearen 36.2 artikuluak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz, agindu dut:
Lehena
Foru agindu honen eranskinean azaltzea Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika ikasketen curriculumeko irakasgaiek eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuko arloek duten elkarrekikotasuna.
Bigarrena
Foru Agindu hau eta eranskina Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratzea.
Hirugarrena
Foru agindu hau igortzea Araubide Bereziko Irakaskuntzaren eta Teknologia Berrien Zerbitzura, Ikasketen Antolamendu eta Lanbide Heziketaren Zerbitzura, Zerbitzuak Ikuskatzeko eta Ikuskapen Teknikorako Zerbitzura, Araubide Bereziko Irakaskuntzaren eta Atzerriko Hizkuntzen Atalera, Ikasketak Antolatzeko Atalera, "Pablo Sarasate" Nafarroako Goi Mailako Musika Kontserbatoriora, Musika Ikasketen Unitate Teknikora, bai eta ikastetxe interesatuko ikuskatzaileari ere.
ERANSKINA
Espezialitatea: Akordeoia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Akordeoia Ietik IVra |
Akordeoia |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika/taldea |
Taldea I |
Ganbera musika/taldea |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Harpa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Harpa Ietik IVra |
Harpa |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika/orkestra |
Orkestra (A) Ietik IIIra |
Ganbera musika/orkestra |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Kontinuoa I eta II |
Kontinuoa |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Kantua
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Kantua Ietik IVra |
Kantua |
Abesbatza I |
Abesbatza |
Kontzertazioa I |
Kontzertazioa |
Eszena lirikoa I eta II |
Eszena lirikoa |
Gorputz teknika |
Gorputz teknika |
Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta Ietik IVra |
Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Klabea
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Klabea Ietik IVra |
Klabea |
Kontinuoa I eta IV |
Kontinuoa |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika/taldea |
Taldea I |
Ganbera musika/taldea |
Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak I eta II |
Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Konposizioa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Konposizioa Ietik IVra |
Konposizioa |
Instrumentazioa eta orkestrazioa I eta II |
Instrumentazioa eta orkestrazioa |
Harmonia I |
Harmonia |
Kontrapuntua I eta II |
Kontrapuntua I eta II |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Musika garaikidea Ietik IIIra |
Musika garaikidea |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria edo bigarren musika-tresna |
Bigarren musika-tresna I eta II |
Piano osagarria edo bigarren musika-tresna |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Moko flauta
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Moko flauta Ietik IVra |
Moko flauta |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika/taldea |
Taldea I |
Ganbera musika/taldea |
Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak |
Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Piano osagarria I eta II |
Tekladun musika-tresna osagarria (pianoa, organoa, klabea) |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Gitarra
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Gitarra Ietik IVra |
Gitarra |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitateak: Hari-arkuzko musika-tresnak (biolina, biola, biolontxeloa eta kontrabaxua)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Musika-tresna Ietik IVra |
Biolina, biola, biolontxeloa eta kontrabaxua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Orkestra Ietik IVra |
Orkestra |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Musika tradizional eta herrikoiaren tresnak (txistua)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Txistua Ietik IVra |
Txistua |
Kontinuoa I eta IV |
Kontinuoa |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Etnomusikologia Ietik IVra |
Etnomusikologia |
Transkripzioa I eta II |
Transkripzioa |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Piano osagarria I eta II |
Musika-tresna osagarria |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitateak: Egurrezko haize tresnak (flauta, oboea, klarinetea eta fagota)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Musika-tresna Ietik IVra |
Flauta, oboea, klarinetea, fagota |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Orkestra/Taldea Ietik IVra |
Orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitateak: Metalezko haize tresnak (tronpa, tronpeta, tronboia eta tuba)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Musika-tresna Ietik IVra |
Tronpa, tronpeta, tronboia eta tuba |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Orkestra/Taldea Ietik IVra |
Orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Jazza
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Musika-tresna Ietik IVra |
Musika-tresna |
Taldea Ietik IVra |
Taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Jazzeko harmonia Ietik IIIra |
Jazzeko harmonia |
Jazzeko konposizioa I eta II |
Jazzeko konposizioa |
Jazz musikaren historia I eta II |
Jazz musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IVra |
Inprobisazioa |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria edo bigarren musika-tresna |
Bigarren musika-tresna I eta II |
Piano osagarria edo bigarren musika-tresna |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Espezialitatea: Musikologia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Musikaren historia (M) Ietik IVra |
Musikaren historia |
Ikerketaren metodologia I eta II |
Ikerketaren metodologia |
Ahozko tradizioko musika Ietik IIIra |
Ahozko tradizioko musika |
Kantu gregorianoa I |
Kantu gregorianoa |
Notazioa Ietik IIIra |
Notazioa |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Harmonia |
Harmonia |
Kontrapuntua I eta II |
Kontrapuntua |
Organologia eta akustika I eta II |
Organologia eta akustika |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Piano osagarria I eta II |
Tekladun musika-tresna osagarria edo bigarren musika-tresna |
Bigarren musika-tresna I eta II |
Tekladun musika-tresna osagarria edo bigarren musika-tresna |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Organoa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Organoa Ietik IVra |
Organoa |
Kontinuoa I eta IV |
Kontinuoa |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Harmonia I |
Harmonia |
Kontrapuntua I |
Kontrapuntua |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. a) aukera: hizkuntza eta hezkuntza musikalaren pedagogia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Talde instrumentalaren didaktika I eta II |
Talde instrumentalaren didaktika |
Zuzendaritza aplikatua I eta II |
Zuzendaritza aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Konposizio aplikatua Ietik IIIra |
Konposizio aplikatua |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Etnomusikologiaren oinarriak I eta II |
Etnomusikologiaren oinarriak |
Ahots hezkuntza Ietik IIIra |
Ahots hezkuntza |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Musika-tresna nagusia I eta II |
Musika-tresna nagusia |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria edo bigarren musika-tresna |
Bigarren musika-tresna I eta II |
Piano osagarria edo bigarren musika-tresna |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Harmonia I |
Harmonia |
Kontrapuntua I |
Kontrapuntua |
Ikerketaren metodologia I eta II |
Ikerketaren metodologia |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Akordeoia)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Akordeoia Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Taldea I |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Harpa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Harpa Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Orkestra (A) Ietik IIIra |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Inprobisazioa I, II eta III |
Inprobisazioa |
Kontinuoa I eta II |
Kontinuoa |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Kantua)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Harpa Ietik IIIra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Piano osagarria Ietik IVra |
Piano osagarria |
Kontzertazioa I |
Kontzertazioa |
Eszena lirikoa I eta II |
Eszena lirikoa |
Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta Ietik IVra |
Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta |
Gorputz teknika |
Gorputz teknika |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Klabea)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Klabea Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Taldea I |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Kontinuoa I eta IV |
Kontinuoa |
Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak |
Errenazimentuaren eta Barrokoaren I eta II iturri historikoak |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Moko flauta)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Moko flauta Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Taldea I |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Piano osagarria Ietik IVra |
Piano osagarria |
Errenazimenduaren eta Barrokoaren iturri historikoak I eta II |
Errenazimenduaren eta Barrokoaren iturri historikoak |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitateak: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Gitarra)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Gitarra Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitateak: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. Hari-arkuzko musika-tresnak (Biolina, Biola, Biolontxeloa eta Kontrabaxua). Egurrezko haize tresnak (Zeharkako flauta, Oboea, Klarinetea eta Fagota) eta metalezko haize tresnak (Tronpa, Tronpeta, Tronboia eta Tuba)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Musika-tresna Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Orkestra Ietik IVra |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Orkestra/taldea Ietik IVra |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Piano osagarria Ietik IVra |
Piano osagarria |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Organoa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Organoa Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Harmonia I |
Harmonia |
Kontrapuntua I |
Kontrapuntua |
Kontinuoa I eta IV |
Kontinuoa |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Perkusioa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Perkusioa Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Orkestra/taldea Ietik IIIra |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Piano osagarria Ietik IVra |
Piano osagarria |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Pianoa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Pianoa Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Saxofoia)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Saxofoia Ietik IVra |
Musika-tresna edo kantua |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Orkestra/taldea Ietik IIIra |
Abesbatza edo orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I eta II |
Espezialitatearen didaktika |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Psikopedagogia I eta II |
Psikopedagogia |
Musikaren didaktika I eta II |
Musikaren didaktika |
Piano osagarria Ietik IVra |
Piano osagarria |
Irakasle praktikak I eta II |
Irakasle praktikak |
Mugimendua I |
Mugimendua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Perkusioa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Perkusioa Ietik IVra |
Perkusioa |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika/taldea/orkestra |
Orkestra/taldea Ietik IIIra |
Ganbera musika/orkestra/taldea |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Pianoa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Pianoa Ietik IVra |
Pianoa |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika |
Abesbatza I eta II |
Abesbatza |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |
Espezialitatea: Saxofoia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK |
617/1995 E.D.KO GAIAK |
Saxofoia Ietik IVra |
Saxofoia |
Ganbera musika Ietik IIIra |
Ganbera musika/taldea/orkestra |
Orkestra/taldea Ietik IIIra |
Ganbera musika/orkestra/taldea |
Piano osagarria I eta II |
Piano osagarria |
Analisia Ietik IVra |
Analisia |
Musikaren historia I eta II |
Musikaren historia |
Inprobisazioa Ietik IIIra |
Inprobisazioa |
Espezialitatearen didaktika I |
Espezialitatearen didaktika |
Musikaren didaktika I |
Musikaren didaktika |
Psikopedagogia I |
Psikopedagogia |
Irakasle praktikak I |
Irakasle praktikak |
Konposizio aplikatua I eta II |
Konposizio aplikatua |
Jazzeko harmonia I |
Jazzeko harmonia |