(Edukira Joan)

navarra.es

Castellano | Euskara | Français | English

  • Irakaskuntzak :
    • Araubide Bereziko Irakaskuntzak :
      • Musika ikasketak :
        • 262/2003 Foru Agindua, ekainaren 9koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika irakasgaien curriculumeko irakasgaien eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen ...

Edukirako tresnak

Ezagutzera eman

  • Meneame
  • Delicious
  • Twitter
  • Google
  • Facebook

262/2003 Foru Agindua, ekainaren 9koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika irakasgaien curriculumeko irakasgaien eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen ...

262/2003 FORU AGINDUA, ekainaren 9koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika irakasgaien curriculumeko irakasgaien eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuko arloen arteko elkarrekikotasuna azaltzen duena

(2003ko 92. NAOn argitaratutako testua, uztailaren 18an)

Atarikoa

Goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak eta ikasketa horietan sartzeko hauta-probak arautzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuak 7.3 artikuluan ezartzen duenez, hezkuntzako administrazioek, curriculuma ezartzean, arlo bakoitza irakasgai batean edo batzuetan antolatuko dute, eta aipatu errege dekretuan ezarritako arloetako zeini dagozkion azalduko.

Hezkuntza eta Kultura kontseilariak abuztuaren 27an emandako 423/2002 Foru Aginduak Nafarroako Foru Komunitatean goi mailako musika ikasketen curriculuma ezartzen du. Bidezkoa da, beraz, 423/2002 Foru Aginduko irakasgaiak 617/1995 Errege Dekretuko zein arlori dagozkion azaltzea.

Horrenbestez, Nafarroako Foru Komunitateko Gobernua eta Administrazioa arautzen dituen apirilaren 11ko 23/1983 Foru Legearen 36.2 artikuluak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz, agindu dut:

Lehena

Foru agindu honen eranskinean azaltzea Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika ikasketen curriculumeko irakasgaiek eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuko arloek duten elkarrekikotasuna.

Bigarrena

Foru Agindu hau eta eranskina Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratzea.

Hirugarrena

Foru agindu hau igortzea Araubide Bereziko Irakaskuntzaren eta Teknologia Berrien Zerbitzura, Ikasketen Antolamendu eta Lanbide Heziketaren Zerbitzura, Zerbitzuak Ikuskatzeko eta Ikuskapen Teknikorako Zerbitzura, Araubide Bereziko Irakaskuntzaren eta Atzerriko Hizkuntzen Atalera, Ikasketak Antolatzeko Atalera, "Pablo Sarasate" Nafarroako Goi Mailako Musika Kontserbatoriora, Musika Ikasketen Unitate Teknikora, bai eta ikastetxe interesatuko ikuskatzaileari ere.

ERANSKINA

Espezialitatea: Akordeoia

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

 617/1995 E.D.KO GAIAK

Akordeoia Ietik IVra

Akordeoia

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika/taldea

Taldea I

Ganbera musika/taldea

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Harpa

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Harpa Ietik IVra

Harpa

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika/orkestra

Orkestra (A) Ietik IIIra

Ganbera musika/orkestra

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Kontinuoa I eta II

Kontinuoa

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Kantua

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Kantua Ietik IVra

Kantua

Abesbatza I

Abesbatza

Kontzertazioa I

Kontzertazioa

Eszena lirikoa I eta II

Eszena lirikoa

Gorputz teknika

 Gorputz teknika

Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta Ietik IVra 

Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Klabea

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Klabea Ietik IVra

Klabea

Kontinuoa I eta IV

Kontinuoa

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika/taldea

Taldea I

Ganbera musika/taldea

Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak I eta II

Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak

 Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Konposizioa

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Konposizioa Ietik IVra

Konposizioa

Instrumentazioa eta orkestrazioa I eta II

Instrumentazioa eta orkestrazioa

Harmonia I

Harmonia

Kontrapuntua I eta II

Kontrapuntua I eta II

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Musika garaikidea Ietik IIIra

Musika garaikidea

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria edo bigarren musika-tresna

Bigarren musika-tresna I eta II

Piano osagarria edo bigarren musika-tresna

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Moko flauta

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Moko flauta Ietik IVra

Moko flauta

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika/taldea

Taldea I

Ganbera musika/taldea

Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak 

Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Piano osagarria I eta II

Tekladun musika-tresna osagarria (pianoa, organoa, klabea)

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Gitarra

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Gitarra Ietik IVra

Gitarra

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitateak: Hari-arkuzko musika-tresnak (biolina, biola, biolontxeloa eta kontrabaxua)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Musika-tresna Ietik IVra

Biolina, biola, biolontxeloa eta kontrabaxua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Orkestra Ietik IVra

Orkestra

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Musika tradizional eta herrikoiaren tresnak (txistua)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Txistua Ietik IVra

Txistua

Kontinuoa I eta IV

Kontinuoa

Analisia Ietik IVra

Analisia

Etnomusikologia Ietik IVra

Etnomusikologia

Transkripzioa I eta II

Transkripzioa

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Piano osagarria I eta II

Musika-tresna osagarria

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitateak: Egurrezko haize tresnak (flauta, oboea, klarinetea eta fagota)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Musika-tresna Ietik IVra

Flauta, oboea, klarinetea, fagota

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Orkestra/Taldea Ietik IVra

Orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitateak: Metalezko haize tresnak (tronpa, tronpeta, tronboia eta tuba)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Musika-tresna Ietik IVra

Tronpa, tronpeta, tronboia eta tuba

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Orkestra/Taldea Ietik IVra

Orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Jazza

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Musika-tresna Ietik IVra

Musika-tresna

Taldea Ietik IVra

Taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Jazzeko harmonia Ietik IIIra

Jazzeko harmonia

Jazzeko konposizioa I eta II

Jazzeko konposizioa

Jazz musikaren historia I eta II

Jazz musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IVra

Inprobisazioa

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria edo bigarren musika-tresna

Bigarren musika-tresna I eta II

Piano osagarria edo bigarren musika-tresna

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Espezialitatea: Musikologia

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Musikaren historia (M) Ietik IVra

Musikaren historia

Ikerketaren metodologia I eta II

Ikerketaren metodologia

Ahozko tradizioko musika Ietik IIIra

Ahozko tradizioko musika

Kantu gregorianoa I

Kantu gregorianoa

Notazioa Ietik IIIra

Notazioa

Analisia Ietik IVra

 Analisia

Harmonia

Harmonia

Kontrapuntua I eta II

Kontrapuntua

Organologia eta akustika I eta II

Organologia eta akustika

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Piano osagarria I eta II

Tekladun musika-tresna osagarria edo bigarren musika-tresna

Bigarren musika-tresna I eta II

Tekladun musika-tresna osagarria edo bigarren musika-tresna

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Organoa

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Organoa Ietik IVra

Organoa

Kontinuoa I eta IV

Kontinuoa

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Harmonia I

Harmonia

Kontrapuntua I

Kontrapuntua

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. a) aukera: hizkuntza eta hezkuntza musikalaren pedagogia

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Talde instrumentalaren didaktika I eta II

Talde instrumentalaren didaktika

Zuzendaritza aplikatua I eta II

Zuzendaritza aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Mugimendua I

Mugimendua

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Analisia Ietik IVra

 Analisia

Konposizio aplikatua Ietik IIIra

Konposizio aplikatua

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Etnomusikologiaren oinarriak I eta II

Etnomusikologiaren oinarriak

Ahots hezkuntza Ietik IIIra

Ahots hezkuntza

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Musika-tresna nagusia I eta II

Musika-tresna nagusia

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria edo bigarren musika-tresna

Bigarren musika-tresna I eta II

Piano osagarria edo bigarren musika-tresna

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Harmonia I

Harmonia

Kontrapuntua I

Kontrapuntua

Ikerketaren metodologia I eta II

Ikerketaren metodologia

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Akordeoia)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Akordeoia Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Taldea I

Abesbatza edo orkestra/taldea

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Harpa)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Harpa Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Orkestra (A) Ietik IIIra

Abesbatza edo orkestra/taldea

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Inprobisazioa I, II eta III

Inprobisazioa

Kontinuoa I eta II

Kontinuoa

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Kantua)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Harpa Ietik IIIra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Piano osagarria Ietik IVra

Piano osagarria

Kontzertazioa I

Kontzertazioa

Eszena lirikoa I eta II

Eszena lirikoa

Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta Ietik IVra

Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta

Gorputz teknika

Gorputz teknika

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Klabea)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Klabea Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Taldea I

Abesbatza edo orkestra/taldea

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Kontinuoa I eta IV

Kontinuoa

Errenazimentuaren eta Barrokoaren iturri historikoak

Errenazimentuaren eta Barrokoaren I eta II iturri historikoak

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Moko flauta)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Moko flauta Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Taldea I

Abesbatza edo orkestra/taldea

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Analisia Ietik IVra

 Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Piano osagarria Ietik IVra

Piano osagarria

Errenazimenduaren eta Barrokoaren iturri historikoak I eta II

Errenazimenduaren eta Barrokoaren iturri historikoak

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitateak: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Gitarra)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Gitarra Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitateak: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. Hari-arkuzko musika-tresnak (Biolina, Biola, Biolontxeloa eta Kontrabaxua). Egurrezko haize tresnak (Zeharkako flauta, Oboea, Klarinetea eta Fagota) eta metalezko haize tresnak (Tronpa, Tronpeta, Tronboia eta Tuba)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Musika-tresna Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Orkestra Ietik IVra

Abesbatza edo orkestra/taldea

Orkestra/taldea Ietik IVra

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Piano osagarria Ietik IVra

Piano osagarria

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Organoa)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Organoa Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Harmonia I

Harmonia

Kontrapuntua I

Kontrapuntua

Kontinuoa I eta IV

Kontinuoa

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Perkusioa)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Perkusioa Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Orkestra/taldea Ietik IIIra

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Piano osagarria Ietik IVra

Piano osagarria

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Pianoa)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Pianoa Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Abesbatza I eta II

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Saxofoia)

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Saxofoia Ietik IVra

Musika-tresna edo kantua

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika

Orkestra/taldea Ietik IIIra

Abesbatza edo orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I eta II

Espezialitatearen didaktika

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Psikopedagogia I eta II

Psikopedagogia

Musikaren didaktika I eta II

Musikaren didaktika

Piano osagarria Ietik IVra

Piano osagarria

Irakasle praktikak I eta II

Irakasle praktikak

Mugimendua I

Mugimendua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Perkusioa

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Perkusioa Ietik IVra

Perkusioa

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika/taldea/orkestra

Orkestra/taldea Ietik IIIra

Ganbera musika/orkestra/taldea

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Pianoa

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Pianoa Ietik IVra

Pianoa

Ganbera musika Ietik IIIra

 Ganbera musika

Abesbatza I eta II

Abesbatza

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra

Inprobisazioa eta akonpainamendua

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Espezialitatea: Saxofoia

423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK

617/1995 E.D.KO GAIAK

Saxofoia Ietik IVra

Saxofoia

Ganbera musika Ietik IIIra

Ganbera musika/taldea/orkestra

Orkestra/taldea Ietik IIIra

Ganbera musika/orkestra/taldea

Piano osagarria I eta II

Piano osagarria

Analisia Ietik IVra

Analisia

Musikaren historia I eta II

Musikaren historia

Inprobisazioa Ietik IIIra

Inprobisazioa

Espezialitatearen didaktika I

Espezialitatearen didaktika

Musikaren didaktika I

Musikaren didaktika

Psikopedagogia I

Psikopedagogia

Irakasle praktikak I

Irakasle praktikak

Konposizio aplikatua I eta II

Konposizio aplikatua

Jazzeko harmonia I

Jazzeko harmonia

Nafarroako Gobernua

Jar zaitez gurekin harremanetan | Erabilerraztasuna | Lege abisua | Webaren mapa