Cl@ve

 

Cl@ve modu elektronikoan identifikatzeko sistema bat da, administrazio publikoen zerbitzuetara internet bidez sartzeko.

Herritarrentzat da. Entitateek, erakundeek eta enpresek ziurtagiri digitala erabili behar dute.

Cl@ve eskatzeko behar da:

  • Indarrean dagoen identifikazio dokumentu bat:
    • NAN
    • AIZ - AIT + Pasaportea edo Jatorrizko herrialdeko nortasun-txartela
    • Europar Batasuneko herritarraren txartela + Pasaportea edo Jatorrizko herrialdeko nortasun-txartela
  • Mugikor zenbaki bat: erabiltzaile bakoitzeko bakarra
  • Posta elektronikoaren kontu bat

Adingabeen kasuan, aurkeztu behar dira, gainera, aita, ama edo legezko tutorearen identifikazioa, eta guraso-ahala justifikatzen duen agiri. Kontuan izan halaber, erregistroa egitean, adingabe bertan egon behar dela.

Nola lortu

Cl@ve lortzeko, sisteman erregistratu behar da lehenik:

Ziurtagiririk ez duenak eta bulegoetara joan nahi ez duenak beste aukera batzuk ditu, errazagoak:

 Aukera hauekin, ia izapide guztiak egin ahalko dira, baina baliteke bakarren bat ezin egitea.
 
Erregistroa amaitzean, kontratu bat sortzen da PDF pertsonal eta besterenezin batean. Oso garrantzitsua da dokumentu hau gordetzea, hainbat kudeaketa egiteko beharrezkoa den aktibazio kodea duelako.

 

Nola erabili

Erregistroa amaitzean, hiru aukera daude: Cl@ve Iraunkorra, Cl@ve Mugikorra eta Cl@ve PINa. Denak dira baliodunak eta bateragarriak.

Cl@ve Iraunkorra

Pasahitz pertsonal baten bidez identifikatzen zara: aktibatu pasahitza.

2 urteko iraunaldia du. 

Ahaztuz gero, pasahitz berria ezarri dezakezu, erregistratzean eskuratzen den PDF kontratuan azaltzen den aktibazio-kodearekin.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Iraunkorrari buruz.

 

Cl@ve Mugikorra

Cl@ve aplikazioaren bidez identifikatzen zara: deskargatu aplikazioa Google Play-tik edo App Store-tik.

Aplikazioa instalatuta duzun gailutik bertatik egiten baduzu tramitea (adibidez, mugikor batetik), aplikaziora sartuta identifikatzen zara.

Beste gailu batetik egiten baduzu (adibidez, ordenagailu batetik), aplikaziora sartu eta QR bat eskaneatu behar duzu telefonoaren kamerarekin. Ezin baduzu eskaneatu, NAN/AIZ bidez ere identifika zaitezke.

Edozein kasutan, tramite bakar baterako balio du; beste bat egin nahi izanez gero, berriro identifikatu beharko duzu zeure burua.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Mugikorrari buruz

 

Cl@ve PINa

Cl@ve aplikazioara heltzen den kode baten bidez identifikatzen zara: deskargatu aplikazioa Google Play-tik edo App Store-tik.

Kodea solik behin erabili daiteke; beraz, PIN berri bat eskatu beharko duzu tramite bat egin nahi duzun bakoitzean.

Ez baduzu app-a deskargatzen, SMS bidez bidaliko dizute kodea, baina prozesua motelagoa da.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve PINari buruz.
 

Nola sinatu

Cl@ve Sinadurak aukera ematen du interneteko konexioa duen edozein gailutatik dokumentu elektronikoak sinatzeko. Horretarako, beharrezkoa da:

  1. Aurrez sisteman erregistratzea ziurtagiri digitalarekin edo bulegoetan (informazio gehiago Nola lortu atalean). 
  2. Aurrez aktibatzea Cl@ve Iraunkorra (informazio gehiago Nola erabili atalean).
  3. Sortzea sinadura-ziurtagiria (automatikoki egiten da, Cl@ve Sinadura duen izapide edo zerbitzu bat lehen aldiz sinatzean).
     

Ziurtagiria hodeian gordeko da, Administrazioaren zaintzapean.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Sinadurari buruz.
 

Laguntza

Cl@ve lortzeko, sisteman erregistratu behar da lehenik:

Ziurtagiririk ez duenak eta bulegoetara joan nahi ez duenak beste aukera batzuk ditu, errazagoak:

 Aukera hauekin, ia izapide guztiak egin ahalko dira, baina baliteke bakarren bat ezin egitea.
 
Erregistroa amaitzean, kontratu bat sortzen da PDF pertsonal eta besterenezin batean. Oso garrantzitsua da dokumentu hau gordetzea, hainbat kudeaketa egiteko beharrezkoa den aktibazio kodea duelako.

 

Erregistroa amaitzean, hiru aukera daude: Cl@ve Iraunkorra, Cl@ve Mugikorra eta Cl@ve PINa. Denak dira baliodunak eta bateragarriak.

Cl@ve Iraunkorra

Pasahitz pertsonal baten bidez identifikatzen zara: aktibatu pasahitza.

2 urteko iraunaldia du. 

Ahaztuz gero, pasahitz berria ezarri dezakezu, erregistratzean eskuratzen den PDF kontratuan azaltzen den aktibazio-kodearekin.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Iraunkorrari buruz.

 

Cl@ve Mugikorra

Cl@ve aplikazioaren bidez identifikatzen zara: deskargatu aplikazioa Google Play-tik edo App Store-tik.

Aplikazioa instalatuta duzun gailutik bertatik egiten baduzu tramitea (adibidez, mugikor batetik), aplikaziora sartuta identifikatzen zara.

Beste gailu batetik egiten baduzu (adibidez, ordenagailu batetik), aplikaziora sartu eta QR bat eskaneatu behar duzu telefonoaren kamerarekin. Ezin baduzu eskaneatu, NAN/AIZ bidez ere identifika zaitezke.

Edozein kasutan, tramite bakar baterako balio du; beste bat egin nahi izanez gero, berriro identifikatu beharko duzu zeure burua.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Mugikorrari buruz

 

Cl@ve PINa

Cl@ve aplikazioara heltzen den kode baten bidez identifikatzen zara: deskargatu aplikazioa Google Play-tik edo App Store-tik.

Kodea solik behin erabili daiteke; beraz, PIN berri bat eskatu beharko duzu tramite bat egin nahi duzun bakoitzean.

Ez baduzu app-a deskargatzen, SMS bidez bidaliko dizute kodea, baina prozesua motelagoa da.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve PINari buruz.
 

Cl@ve Sinadurak aukera ematen du interneteko konexioa duen edozein gailutatik dokumentu elektronikoak sinatzeko. Horretarako, beharrezkoa da:

  1. Aurrez sisteman erregistratzea ziurtagiri digitalarekin edo bulegoetan (informazio gehiago Nola lortu atalean). 
  2. Aurrez aktibatzea Cl@ve Iraunkorra (informazio gehiago Nola erabili atalean).
  3. Sortzea sinadura-ziurtagiria (automatikoki egiten da, Cl@ve Sinadura duen izapide edo zerbitzu bat lehen aldiz sinatzean).
     

Ziurtagiria hodeian gordeko da, Administrazioaren zaintzapean.

Kontsultatu informazio gehiago Cl@ve Sinadurari buruz.
 

Laguntza